miercuri, 18 martie 2015

Parca te astept .....Vreau ca sa.ti vorbesc....Sa iti povestesc....Amorul meu......Care tremura.....De dorul tau.....Vreau sa te iubesc......Iar tu sa.mi vorbesti.....De anii ,trecuti......In care ai lipsit.....Ai plecat departe.....Si nu mi.ai ,mai vorbit......Eu tot te.am asteptat.....Eu, tot vroiam.....Ca sa revii.....Sa te dezmierd,zi de zi.....Te doresc ,amore.....Te iubesc cu foc....Simt al tau fior....Care arde ,al meu dor.....Arde atat de tare ....E plin de jale....Jale si amar....Le.am asezat intr.un colt de suflet....Surprinde.ma iubite....Iubeste si gandeste.....Si,vino si saruta.....A ta iubita....Nu o lasa,sa se ofileasca.....Vrea doar sa iubeasca....Te iubesc,atat de mult....Lasa.ma cu drag ,sa te sarut......Vreau numai dragostea ta.....O vreau langa a mea......Mereu sa o pot proteja.....Mereu sa.i amintesc....De iubirea mea,curata.....Pe care tu,o gasesti in vers.....Nu ai lasat a mea iubire.....Sa se contopeasca,real......Si al tau trup sa se inunde......Te simt dragul meu.....Asa te voi simtii,mereu.....Avem ,traim o dragoste sublima.....Revin, de fiecare data.....Sa te iubesc.....De mine tot sa.ti amintesc.....Ador timpul ,mereu iti voi spune.....Ador trupul tau si sufletul ....Care ma seduce ,mereu.....Iubesc,ador ,inebunesc cu tine......Si totodata iti zambesc......Las parfumul meu ,sa te imbete.....Tu,doar viseaza.....Viseaza.mi chipul,trupul care te vor urma mereu ,oricand si oriunde.....Te sarut ,iubite .....Iti doresc o seara cat mai frumoasa .....Si iubeste ,iar iubeste ....Mereu sa.ti amintesti de chipul meu !

Niciun comentariu: