miercuri, 18 martie 2015

TE IUBESC,amorul meu......Intotdeauna iti voi fi aproape.....Vei simtii pentru totdeauna,iubirea mea.....Pentru vesnicie,sunt femeia ta ......Poarta.mi sufletul oriunde vei merge......Ca e atat de pur.....Tu,imi esti doar miresma.....Numai in cuvinte,in versuri te regasesc.....Te pierd iar apoi din nou te am ....Ramai numai al meu.....Saruta.mi obrajii....Sa te pot simtii....Sa simt realul ...Pe care l.am scris.....Sa simt al tau trup...Cat e de cald....Sa simt ale tale buze Cat de fierbinti sunt.....Sa inecam amarul....Sa ne purtam iubirea ,pentru totdeauna la doi.....Simte.mi al meu trup....Cat e de umed.....Simte dragostea ,iubirea .....Care te arde,neincetat.....Ador minunea.....Ador sublimul ....Pe care mi l.ai daruit....Ador si adorm....La pieptul tau....De fiecare data asa cum ne iubim ,mereu.....Pana la urma ,te.am scris....Te.am simtit in vis....Acolo unde ma inunzi.....Unde te prelingi atat de lasciv.....Cu atata pasiune....Mi te  daruiesti.....Unde iubirea noastra se contopeste....Unde tu, simti doar o iubire contopita,omogenizata.....Acolo unde numai tu, ma zaresti ....Si imi vorbesti.....Esti acolo doar pentru mine,iubite.....Acolo vei domnii ,doar pentru mine....Vei domnii o viata ....Langa al meu suflet si trup....Numai cu mine ,tu vei simtii NEBUNIA,amore .....Acestei mari iubiri.....Cu mine vei dormii ....In somnul vesnic si.n poezii ....NICIODATA NU  E PREA TARZIU ,PENTRU A NE SIMTII ,AMORUL ...CAT DE DULCE POATE FI ,DORUL !

Niciun comentariu: