vineri, 27 martie 2015

EXISTA VIATA DUPA MOARTE,EXISTA RAI,EXISTA IAD,DAR TU ,CARE DIN ACESTEA TE PREGATESTI SUFLET DRAG !?......Iubirea adevarata este eterna si infinita....Niciodata nu va avea sfarsit...Doar ,tot mereu noi inceputuri......Este egala si pura,iubite.....Fara demonstratii violente.....Te iubesc, dragostea mea......Eu a ta ,iar tu al meu.......Asa vom pasii in lume ,mereu....Duma cat mai departe....Oriunde ai vrea ,doar fama a ta....Sa simt acolo departe amorul tau ...La care am visat ,numai EU....Amore te ador....Te vreau langa mine,acum si pentru totdeauna.....Iubesc atat de frumos....Doar eu voi fi FEMEIA TA .....IUBIM SI NE INDRAGOSTIM ,zi de zi ne privim....Tu gingas ma privesti ....Iar eu, iti povestesc ale mele doruri....Ce ma framanta neincetat....Visam iubirea perfecta,unii o traiesc deja....Altii sunt in cautarea povesti fara de sfarsit......Acea dragoste care dureaza toata viata.....In basme printii si printesele trec prin multe incercari.....Inainte de a fi impreuna.....Dar ei se iubesc ,isi iubesc povestea ,amorul.....Dar ,totusi povestea ,,fictiune,,...Nu ne spune daca vor ramane impreuna ...Pana la adanci batraneti......Dar ei se iubesc ,atat de mult ...Iubesc cerul si pamantul...Raman vesnic indragostiti.....Ne imaginam ca ceea ce a inceput frumos,romantic ,va continua in acelasi fel....Realitateauneori nu e poveste ...Intr.o relatie este important sa te simti valorizata ,respectata si tratata ca un adult responsabil.....Sa ti se cunoasca capacitatea de autonomie ....De decizie.......Si aceste lucruri sunt valabile si pentru partenerul de cuplu.....O relatie echilibrata ar trebui sa fie la fel de hranitoare pentru ambii parteneri....Problemele apar cand relatia se debalanseaza....Tu,amore te caut in toate.....Dar unde ai putea fi.....Te regasesc doar aici in randuri .....Vreau ca iubirea ta ,a stea in dreapta mea.....Vreau necunoscutul ,ca doar tu ai putut renaste un alt suflet in mine......Am cunoscut cateva exemple ,comportamente a unora ...Ma refer partea nevazuta a unui barbat ...De mine stiuta......Experiena ,din viata mea m.a dat mult de gndit....Daca te loveste sau te trateaza in mod jignitor .....Iti adreseaza apelative umilitoare ,te face sa te simti vinovata pentru ceva anume.....Este mereu nemultumit,de felul in care te imbraci ,te machezi ,s.au arati ....Te invinovateste ca dormi prea mult .....Cand de fapt doar tu stii cat de important e somnul pentru tine...Ca doar acolo te poti regasii,in bratele lui......S.au poate ca esti extrem de extenuata....Obosita psihic......Trece repede de la o stare la alta.....Sau de la un comportament romantic ,la unul rautacios....Se enerveaza usor si trebuie sa fi mereu atenta cum ii vorbesti si te porti.....E greu sa fi acea femeie perfecta.....E greu sa gasesti barbatul perfect......,,PERFECT PENTRU TINE ,.....Mai greu e, sa fi UNIC ......In tot si.n toate .....TREBUIE SA DETII MULTA INTELEPCIUNE IN GANDIRE ......Si sa iubesti interiorul tau ....SA ITI DUCI CU MANDRIE,TOT CE POARTA EL......PRIN VIATA ,INTALNESTI FEL SI FEL DE LUME.....DAR SUNT ATAT DE PUTINI ,PE CARE II POTI NUMII OAMENI ..............TE IUBESC ,DRAGUL MEU ,INTOTDEAUNA TE VOI PURTA CU DRAG ,IN AL MEU SUFLET  MARE !

Niciun comentariu: