vineri, 27 martie 2015

Voi chema notele pe clape.....S.alin singuratica marmora ....Printre notele pierdute in uitatele ...Petale de trandafiri....O simfonie a departarilor curioase ....Imi zbuciuma mintea....Si ochii vor ramane vesnic inchisi....Printre notele pierduta,in uitatele ...Petale de trandafiri....S.a mai vestejit o frunza ,o petala....Si.au cazut pe singuratica marmora....Printre notele pierdute in uitatele ...Petale de trandafir....Impresie salbatica ....In cercuri luminoase ....Emotie primordiala.....A anticului univers.....Creand din sine eul....Ecoul bratului ce cade.....In diagonala ,inchiselor figuri.....Interventie individuala....Intr.o veste respiratie....Ce rostogoleste in interpretari abrute.....Imperturabilul unghi muzical.......Tu, iubite drag...Deschide ochii spre ce va fi .....Surade prezentul, cu un strigat......Am iubit atat de mult ,acest suflet mare ....In inima il voi purta ...Si.l voi duce in zare.....In visul meu de copil.....Ca sunt marea dragoste ,intr.un infinit ......Iubeste,fi fericit iubite ....Tu m.ai gasit pe mine in poze.....Iubeste acea zi ,in care m.ai gasit ....Iubeste,totodata si nu te mintii....Iubeste, curat si divin.....Iubeste.ma pe mine un suflet de copil .......Iubeste.ma zi si noapte ......Iubeste.ma cum ai dorii.....Iubeste.ma in soapte.....In cuvinte alese....Pentru ca noi suntem, acele ,,DOUA SUFLETE PERECHE ,,.....In jurul bietului meu suflet.....De pretutindeni se aduna ....Valvoi de negura nebuna....Un crancen foc,se .aprinde.n mine.....Ma mistuie si ma topeste....Iar doru.mi negru zugraveste...Pe chip icoana suferintii ,mele....Si a nefericirii....Cu toate chinurile.i grele.....A departarit prisosinta....Prin sufletu.mi isi taie vad....De.a mea amintirilor cainata....Ca.ntru.un adanc de bezne cad.....Nesomnu.i singurul  tovaras....Mahnirii mele,noapte si zi.....Si lacrima doar,iar si iar.....Mi.e data spre a ma hranii.....Cum sa pot eu,pe mai departe ....Sa.mi tainui deznadejdea grea.....Cand nu stiu mestesugu.aparte....De.a te preface  a uita.....Cand  toata inima mea ,e a ta.....Si arde atat de tare .....Ca.ntr.un necontenit pojar .....In focul tristei mele soarte.....Care ma.neaca.n valurile tale .......O, noapte ,tu stii lunga.mi jalea......Stii chinul meu......Trutind spre tel.......In tihna ceasurile tale.....Fi solul meu, trimis de Dumnezeu....O, noapte si sa.i spui in soapte .....Cat sufar si cat ma framant ..Dupa tine.....Si ca nai mai vazut asa iubire.....O iubire de poveste.....Cu doua suflete alese.....Alese de Bunul Dumnezeu.....Ca doar EL ,nu ne va lasa la greu.....Sa fim fericiti,iubiti.....VESNIC INDRAGOSTITI !

Niciun comentariu: