vineri, 27 martie 2015

Lasa deschisa o poarta de suflet.....Fereastra de gand e prea mica .....Nu pot patrunde printre gratii de priviri.....Acolo unde inima spune :INCEARCA......Si daca vei pune o suvita de lumina .....Sa.mi lumineze drumul spre tine.....Ma voi rataci oricum in visele mele ......Si voi picura lacrima pe suflet.....Sa pot intra toata razand copilareste ....Sa ma ascund in causul palmelor tale ....Si sa ma fac abur cand vei bate din ele....Fericit de izbanda.....Dar ce folos daca prea tarziu va fi venit sa ma caute....Eu nu voi mai intelege nimic....Caci visele mele vor fi in fantana,iubite.....In fantana adanca si inima mea a plecat fara cale si sentimentele mele sant praf de licurici.....Ma rostogolesc printre brazii din poiana....Ca o amagire....Sant aburul campiei....Cand soarele rasare....A baut un cerb apa din mine.....Dar in zori a murit.....Sant zana rea a codrilor.....Sant zana buna ,oare ?...Pe o stanca mi.am agatat rochia ....Sa fluture.n vant ispita....Si m.am aruncat goala de pe varful muntelui....IN CALEA TA !....TE ADOR ,IUBITE.....In noapte sa ma iubesti ,din nou.....Sa.ti simt trupul cald...Sa.mi soptesti cat de mult mai asteptat .....Ca sa ma poti iubii.....NEINCETAT !...Mai da.mi o stea,iubite.....Si inca una ,dragul meu......Aseaza.mi .le .n parul meu......Cum stii doar tu.....Incuie poarta dinspre zori.....Sa.mi para noaptea asta .....O vesnicie ......Dar,tu vino iubire......Da.mi mana ta dragul meu......Intinde.ti bratele si cuprinde.ma ...Vreau sa ai incredere.n mine.....Atatea stele in jurul nostru.....Atatea ,soapte iubite......Atatea versuri ,dragul meu ....Dar tu,iubeste.ma mereu.....Stelele toate se ascund in noi,amore ....O noapte linistita ,frumoasa si plina de pasiune ! TE IUBESC 

Niciun comentariu: