duminică, 29 martie 2015

Vino sa.ti spun,iubite.....Vino si stai langa mine.....Vino sa.ti fiu mireasa.....Vino si duma in alta lume....In lumea noastra....Sa.ti spun ca te iubesc.....Sa.ti spun cat de mult te ador....Si lasa.ma sa mor.....Doar langa tine ....Langa al tau amor.....Ador fiecare cuvant....Spus in soapta.....Sa stii, ca te ador doar pe tine.....Ador atatea minuni.....Care doar impreuna le traim.....Cat de mult visez,Si tot te port,in suflet.....Ca pe o icoana....Te port,mereu pe brate....Lasa.ma iubite,pentru totdeauna....Sa.ti pot umple ,sufletul cu multa dulceata....Sa simti mirosul meu ,curat....Doar bratele tale sa ma imbrace ,doar in acelasi palat.....Cu mierea iubirii tale......Ador trupul tau,minunat....Ca imi apartine....Doar mie mereu.....Ador,tot ce reprezinti....Ca esti al meu barbat.....Esti un print.....Printul inimii mele....Esti viata si moarte....Esti al meu demon.....Care apare, doar in noapte....Saruta.mi mainile ,iubite....Saruta.mi trupul cald.....Din nou ma topesc,de al tau drag......Si sa ma imbrac....Cu a ta mantie.nstelata.....Cu care ma acoperi....In fiecare noapte.....Atatia licurici.....In jurul nostru.....Iar eu am sa zbor .....In. naltul cerului ,acolo pana sus la stele .....Sa iti pot aduce luna .....Sa ti.o daruiesc ....Si sa.ti spuna si ea ....De iubirea mea......Am sa cobor spre tine ,iubite......Doar eu si ea.....Tu, deschide.mi doar poarta.....Ca sa pot intra cu ea......Dar nu pentru ultima noapte......Te astept sa vii ,sa ma iubesti .....Si mereu ,doar tu sa imi vorbesti......Eu sa iti fiu in asta lume ....SUFLETUL TAU MINUNE !

Niciun comentariu: