duminică, 29 martie 2015

Iubeste.ma iubite.....Si nu ma parasii.....Asa cum ai facut ,in trecut.....Spune.mi ca ramai ......Vreau sa te ascult....Tu imi vei vorbii....Numai mie ...Zi de zi....Ascult in tacere.....Glasul tau....Tu,surprinde.ma iubite.....Cu iubire......Cu iubire....Si cu multa bucurie.....Sunt aici ,nu plec...Dar tu vino.....Vino inca o data....Numai ,pentru a ta fata.....Priveste.o din nou.....Cum o faceai altadata.....Zambim mereu....Tu si eu....Pentru totdeauna.....Vom putea trece ,toate acele obstacole.....Numai in doi......Cuprinde.ma de mijloc....Si lasa.ma sa te sarut.....Sa ma pot prelinge.....Doar pe al tau trul,cald......Pe acea, inima sfanta.......Inchide ochii,iubite......Si lasa.te purtat.....De.a mea mare pasiune.....Te voi duce departe ,in alta lume.....Intr.o lume necunoscuta.....Pentru tine.....Numai de mine stiuta.....Ai incredere doar in mine......Tu, doar iubeste.....Divinizeaza acest ,amor.....Pastreaza.l numai pentru tine.....Impreuna pentru totdeauna......Vom fi doi.....Asculta muzica,iubite.....Cata melancolie,dragul meu ....Dar tu, iubeste imparateste......Imi esti iubit......Imi esti tot ce nu ai stiut.....Imi esti apa pe care o beau.....Imi esti al meu amor,din povesti......Lasa.ma sa te cuprind.....Lasa.ma sa ma preling.....Lasa.ma sa te sarut.....Lasa.ma sa te duc.....Avem natura ,martora la toate.....Avem dragoste curata.....Avem iubire in inimi.....Avem atata fericire....Avem ce n.am avut....Avem de implinit un vis......Avem aceasta dragoste efemera.....De la inceput .....Avem liniste interioara.....Avem soare .....Avem si  luna .....Noi doi avem de toate.....NUMAI IMPREUNA

Niciun comentariu: