joi, 2 aprilie 2015

Cateodata ,cand cerul aprins.....Ca sticla ,luceste sfios.....Cand stelele vin murmurand....Si.mi spun ,,NOAPTE BUNA,IUBITE,,.....Imi place sa cred ...Ca nu mai sunt singura.....Cu visele.mi tainice frematand....Si.atunci parc.as vrea....Sa.ti simt rasuflarea.....Senina si calda ,dragul meu.....Pieptul zvacnind incordat....Langa buzele.mi aprinse de sete.....Sa pot rasari din clestarul ,divin....Si zeii s.aduca rubine si flori.....Cununa de spice de aur curat.....Sa.ti pot aseza.....Peste parul moale .....Si totul sa.mi para curcubeu.....Scaldat in iubire.....Iubite si in seara aceasta ,dragostea mea creste.....Ceas de ceas iubirea ,da nastere altor iubiri ....trairi ...numai pentru tine si cu tine ....Visele mele deschise,din seva sufletului meu......Desprinse de ramuri ,in ceturi de aprilie......Si plansete de cocoare pe linia tulburatoare,a zarii......Vara .....Iubite,aseazate numai langa mine ,ramai si astazi ca si.n fiecare zi ...Doar cu mine.....!

Niciun comentariu: