joi, 2 aprilie 2015

In fiecare dimineata ,alerg in poarta copilariei.....Sa vad inflorind salcamii.....Am invatat sa astept.....Ziua.n care....Salcamii vor ninge.n parul meu.....PRIMAVARA.....Fluturii albi nu mor niciodata .....Chiar daca vreo furtuna aripa le frange.....Pasarile albe nu stiu si nici macar nu vor sa moara......Chiar daca iarna a trecut.....Si a venit primavara.....Atat de mirositoare.....Dar nu confunda cu iarna.....Florile albe ,nu trebuie sa moara......Si daca .ai sa intalnesti ....Pe camp o floare.....Iubeste.o cat poti tu de mult.....Simte acea dragoste atat de minunata.....Opreste.te la ea.....Nu fugii ,asa cum ai fugit de  mine......E in mine atata cantec,atatea cuvinte ......Planset dulce de vioara.....Urca.n mine atata cantec.....Si pe strune lin coboara ,a mea dragoste mare.....E in mine o tacere.....Ca un fus ce infasoara.....Gandurile prinse.n caier.....Si chiar daca firu.si pierde ....Lasa nodurile .afara.....E in mine o minune .....E totul o arta....Am iubirea asta mare....Nu o voi alunga niciodata...IUBESC, SA O IUBESC.....Curcubeul bland de vara care va venii.....Nu.i nici pala si nici plina ....Nici nu urca ,nici nu coboara......Iubite, ramai in toate zilele numai langa mine .....Iubeste.ma asa cum te iubesc eu !

Niciun comentariu: