joi, 2 aprilie 2015

Precum primavara,ce se curbeaza.n vara ......Topindu.se rotund....In al meu suflet.....Atat de indragostit si iubitor.....Eu fac din tine ,care ma gasesti aici intre randuri.....Un cerc,de ruginiu si verde ....Si fiecare crizantema ,e a mea si.a ta.....Iubite ramai numai langa al meu suflet.....Si fiecare trandafir,ti.l voi darui.....Si orisice cocor e.al tau si al meu.....Ca aripile.i deschise.....Catre .naltul cerului .....Dechise.n decolare sunt.....In aceasta primavara ,dragul meu.....Si orice primavara ,cu multele ei flori.....Atat de colorate.....Arcuita.n trandafir,ma face cu tine un inel......Sunt intr.o larga asteptare.....Astept iubite acea zi mare......Sa te pot privii ,atat de mult ......Si  sa iti spun ca doar eu voi fi a ta mireasa ,in acesta VIATA !

Niciun comentariu: