duminică, 5 aprilie 2015

Cu tine ,zi de zi traiesc.....Cu tine ,zi de zi ma pierd.....Cu tine,toate le simt.....Si acele lacrimi de dor.....Atat de umede,din trecut,prezent  ....Si oare o fi si in viitor !?......Cu tine, am ramas .....Dar am si plecat.....Cu tine,fac intotdeauna ....Inca, un pas....M.ai cate.un pas ,galant.....Cu tine,am atata dor....Cu tine,zbor ca un fulg.....Cu tine, imi place ,sa zambesc....Cu tine,viata o traiesc.....Cu tine,am istorie.....Cu tine,ajung ,si.n univers.....Acel univesrs lasat in urma....Ca asa ai vrut.....Ca altfel nu s.a putut.....Cu tine,dansez.....Si ma minunez.....Cu tine,privesc.....Si tot adun,acele poze de album....Ale mele lacrimi....Din bule de sapun,care incet se fac scrum......Cu tine,cand e alb....Cand e gri.....Cu tine,si frunzele sunt ruginii.....Cu tine,alerg....In fiecare ceas.....Cu tine,am si aroma de cais.....Cu tine,am fost si sunt.....Cu tine am ras si mi.a placut....Si la pamant ,noi am zambit...Cu tine, totul e minunat ....Totul este roz.....Si ai miros.....Cu tine,de mana voi fi .....Cu tine, si paradisul il voi stii.....Impreuna il vom gasii.....Cu tine ,am culoare si miros.....Cu tine,stau intr.un palat.....Cu tine,timpul nu a trecut.....Cu tine,fiecare clopot il aud.....Cu tine,voi merge in pamant....Cu tine,voi rade e pana.n zori....Cu tine,voi plutii....In ape ,oceane adancite....Cu tine,totul frumos....E si placut,e si haios.....Cu tine,alerg pe jos.....Cu tine,miros a vara.....Cu tine si ziua imi pare noapte.....Si noaptea imi pare zi.....Amore,atat de tare....Ne regasim in poezii.....Ne.am pierdut ,aici intre randuri.....Atat de tare,eu te.am vrut.....Atat de mult mi.ai  placut...Dar tu ,te.ai ascuns....Ti.ai ascuns sentimentele de mine....Le.ai dus departe ....In nustiu care parte.....Le.ai indepartat de mine....In fiecare noapte ,zi....Dar totusi ai lasat in urma ....Doar crancuri,poezii.....Ai lasat lacrimi amare ,pe al meu obraz.....La mine in suflet e mare jale.....Iubite,auzi.mi al meu glas...Care te striga ,ne.incetat...In nesat......O ZI BINECUVANTATA ,DRAGUL MEU.....ACELASI SUFLET ,TE SARUTA SI TE CHEAMA MEREU !

Niciun comentariu: