duminică, 5 aprilie 2015

Jurasei,soarta ,ca durerea mea....Nu va avea in veci de veci sfarsit....Si iacata acum ca te.am silit....Sa calci ce.ai juruit cu vorba grea....Caci fericire.n pieptu.mi se desarta.....E langa mine cel care mi.e atat de drag.....Sumete.ti poala hainei prepeleag....Sa ne slujesti de aici.nainte....Soarta......Si varsa fericirea in mine....Si o strang....De.atata bucurie....Ah, ochii.mi iarasi plang....Vai, ochilor ....La planset ....Amar v.ati naravit ....Plangeam si ieri de durere,iubite....Azi plang de fericire....Of,iubite drag....Unde mi.ai putut duce amorul .....In care larg ?........E atata bogatie ,numai ceea ce.nchizi in piept.....Da tare.i greu sa afli drumul drept......! ADOR,AMORUL NOSTRU .....Il duc in departare,il voi plimba ne.incetat ,la mine pe brate .....Il voi aseza.....Si ii voi fredona ,aceeasi serenada in fiecare seara !

Niciun comentariu: