duminică, 5 aprilie 2015

De mi.am pierdut virtutea si darzia.....E de.nteles sarmana mea greseala.....Si iacata cum gust mucenicia....Furata de amagirile ce.nseala.....Scapati.ma ,prieteni ,din durerea....Amarnica......Durerea de.a iubi......Ce mi.a rapus si mintea si puterea.....Si voiosia de a mai trai....Mi.e inima pierduta de iubire.....Pierduta si topita.i viata mea.....Topita e, si nici nu am de stire.....Cui sa ma plang in deznadejdea grea.....Iubite,nu e frumos acest pamant .....E bucuria mea....Decat sub mandrul florilor covor.....Si nici izvorul nu.i frumos decat ....Cand este logodit cu flori.....Marire celui care.a izvodit....Pamant si flori ,si apa de izvoare....Si care ,dragostea mea,te.a sadit....Intre izvoare si.n potop de floare.....Neprihanite trupuri de sfinti....Revarsa.n toata pajistea lumini....Iar pajistea de.un freamat lung tresare....Cu mijloc ,cu pasi marunti si lini....O,iubite sfant.....Trec atatea vrajitoare....Pe sub copacii de visare plini....Iar pajiste.i o lunga.nfiorare.....Cad peste umeri despletite plete....Cum cad ciorchinii de pe vita de vie....Balaie ,negre ....Valuri desuchete....Pe umeri de zapada se aduna....Ah,fermecate vrajitoare ....Cu ochi adanci ,ca de.o ispita grea....Zvarlind asupra.mi cu amara sete....Sagetile de foc .....Pieirea mea.....Semeata ma priveste ,dar cu ce ochi mareti .....Ce dreapta.i e privirea lui....Si atat de grea....Dar are atatea frumuseti....Ah, drepte lancii crunte....Ah, grele ,voi sageti.....Acolo le.ai infipt ,iubite....In inima.....Si iata....Se iveste uimitelor priviri....Obrajii tai,sant ca si o floare....De nea si trandafiri....Le stiu si fragezimea si dulcile sclipiri.....Si iata.i carliontul....Cel negru....Pe albul fruntii....Noaptea.i ce.nvaluie tihnit....Seninul diminetii pe cerul nazarit.....Acum, cand port in suflet.....Noian de vise moarte....Mi.ar fi cu mult mai bine....Sa pot pleca departe....Ca ochiu.mi sa nu vada ....Urechea.mi sa n.auda.....Nimic din ce.aminteste...Iubirea mea pierduta.....Iubeste.ma iubire,iubeste.ma divin.....Iubeste.ma in scris ,in vis ....Cum ai dorii !?......REAL,AR FI POVESTE ....O POVESTE IN SCRIS !

Niciun comentariu: