sâmbătă, 2 mai 2015

O noua zi ,iubite drag .....O noua dimineata ,dar nu e cu soare...E cu ploaie.....Sunt ale mele lacrimi ,iubite drag.....Sunt atat de umede ,atat de pasionale ....Se preling atat de usor pe al meu obraz si pe acest pamant sfant.....Iubirea mea ,ai ramas acolo undeva.....Ai ramas tot asa .....Un barbat minunat ...Nu te schimba ,iubite drag ....Ramai acelasi romantic ,cu aceeasi tandrete in privire.....Iubite ,ramai dragostea mea cea mai mare ,ramai iubire curata .......Ramai ,o floare intre flori.....Ramai floarea mea preferata ,in inima mea .....Esti atat de minunat ,iubire.......Esti floare de cires.....Esti tu, ....Si doar tu imi zambesti de acolo din fotografii.....Sunt eu oare ,a ta !?......Sunt eu ,oare floarea ta de crin !?.....Avem o dragoste frumoasa ,e atat de diferita si pasionala ......Avem zile senine......Si nopti cu luna plina ......Cu atata iubire .....Ne dorim atat de mult ,acest amor ....Iubire, unde sa ma ascund de toate .....Unde sa inchid sufletul meu ,iubire !?......Ne dorim si ne este atat de greu ,iubite drag......Ne este bine ,dar si rau ......Asa cum e, si anotimpul ......Iubire unde esti ?.....Iubire,vino sa imi vorbesti .....Iubire ,spune.mi ca ma IUBESTI.......Ca sunt singurul tau amor ......Ca sunt dragostea ta,cea mai mare .......Ca sunt unica ...Doar pentru tine ....Ca noi ,pereche nu avem......Iubite,vino.....Si spune.mi ,azi si maine si cand doresti......Iubite,doar sa vii sa.mi povestesti.....Iubite,indragostit mai esti......De mine ,de.al meu trup......Care il zaresti ,in fiecare dimineata ,in fiecare zi .....De acolo din necunoscut,din acel necunoscut pe care eu nu.l cunosc.......Iubite,spune.mi ca ma vrei.....Sa fiu a ta printesa ,printesa din a noastra poveste.......Iubite avem o iubire atat de romantica ,suntem amorezati efectiv de noi .....De al nostru inceput ,fara sfarsit ......Poveste de iubire ,poveste de amor ,cu mult dor......Iubire ,te iubesc.......Zilnic ,cum ti.am spus ......Iti tot vorbesc ....Iti tot astern ,al meu amor......Nu am zile ,ca sa.mi pot asterne amorul acesta atat de pur.....Atat de sfant pentru mine.....Iubire ,sunt ceea ce nu am fost .....Am fost o data ,atat de vesela .....Atat de gingasa.....Ce a ramas din acea femeie ,nimic ......Iubite ,spune.mi ca sunt dorul tau ......Dorul tau nebun ......Afara ploua,iubire.....La mine.n suflet e atata caldura ,de tine dragul meu.......Te privesc dincolo de toate ......Ale noastre suflete care nu se vor odihnii ,niciodata ......Ele tresar ,traiesc la fiecare cuvant rostit de noi.....La fiecare atingere imaginara .....Atata pasiune si o energie de neimaginat ......In suflet te pastrez,s.au doresti in cuvinte doar sa te astern !?.......Iubite ,amor sublim......Iubite esti dragoste frumoasa ....Iubite,esti pasare maiastra ....Iubite,mai vino la fereastra ....Priveste a ta mireasa .....Iubite ,revino la mine pe brate......Iubire ,tu al meu barbat ......A mea iubire necunoscuta si indepartata ......Atat de mirositoare ......Si imbietoare ,la  iubit.....Esti flacara care arde si care imi incalzeste trupul......Esti jarul ramas ,care va mocnii.....Zi de zi ......Dar tu, trebuie sa vii......Ca sa.mi spui ca sunt dragostea ta,dintai.......Vino iubire calda .....Vino si arata.mi amorul mult asteptat .....Detii amor ,cat pentru zece .....Detii atatea flori.....Si porti zilnic o iubire ,care trebuie impartita la doi........Iubire sublima,iubire atat de spumoasa .....Esti tu oare, mireasma acestei primaveri ?.......In toate zilele cu soare......Esti sentiment ,in ploaie ?.......Si daca ai fi soare .....Si daca ai fi ploaie ......Acelasi esti ,barbat necunoscut .....De mine ,stiut......Ce esti tu ,iubire .......Ce ai putea fi ......Un soare deschis......Doar pentru mine ,aprins .....Arde sufletul ,iubire.....Arde si ma parjolesc .....Dupa al tau amor ,inebunesc .....Dupa ochii tai ....Dupa acea privire tampa .....Dupa acel moment ,care m.am regasit EU, ca femeie ......Cu tine toate sunt frumoase ,cu tine rad si plang ......Cu tine,de mana viata mi.o duc......O zi ,frumoasa suflet drag !

Niciun comentariu: