sâmbătă, 2 mai 2015

Si noaptea iarasi a venit ....La tine ,pe piept ma vei aseza ....Ma vei atrage cu a ta ,sarutare .....Iubite,atatea soapte ....Dragul meu ,vino sa imi preling amorul.....Pe al tau trup...Cata pasiune in orice....Iubite ,dragostea mea pentru tine,nu va murii niciodata ....Tot asa cum ,si iubirea va dainuii zilnic alta iubire ...Va da nastere la noi iubiri si capitole ....Dar,cu aceeasi protagonisti ......Noi, suntem vedetele, propriei noastre povesti de amor.....Iubite,sa vi si sa.mi spui ,ca dragostea noastra e efemera ....Ca si tu ,simti la fel si ca ,noi amandoi vom avea acelasi drum ......Dragul meu, pe brate sa ma porti doar tu.....Doar tu, sa.mi oferi o iubire unica .....Dar, cand ma gandesc .....Cat de departe imi esti ....Cat de departe ,ai dus dorul ,de mine......La fiecare pas ,mi.e dor .....Port un dor ,nebun.....Dragostea ,mea......In zare ,departe ......Esti ascuns,dupa atatea chipuri......Iubirea nu va trece ,asa cum oamenii trec pe langa noi.....Va ramane ,atat de pura.....Eu, voi ramane o indragostita ,pentru totdeauna de acelasi barbat si de arta ......Voi duce ,ani la rand amorul ....Ii voi arata ,sublimul zi de zi .....Sufletul meu poarta ,o dragoste de poveste......Unde ,in acea poveste se afla un FAT -FRUMOS......E basmul meu .....Imaginar ,am totul ......Tot, ce ma poate face , iubita si fericita .......E totul ,imaginar ......E magie ,o magie creata doar pentru mine .......Am pe acel barbat minunat ....Romantic din fire .......Senzual doar pentru mine......Manierat ,ca asa ii sta bine......Atat de iubitor ......Amorezat de iubirea mare,pe care o poarta ......Tandru in cuvinte,pasional in amor ......Indragostit pentru totdeauna .....De singura lui femeie .....Iubite ,in asta noapte te voi revedea .....Iti voi admira ,iubirea ,amorul ....Te voi admira ,din toate unghiurile .....Iti voi urmarii ,mangaierile.....Palmile, care le vei prelinge pe al meu trup dezgolit ......Iubite ,atata dorinta ......In noi,amandoi......Atata daruire ......Intotdeauna ,iti voi spune si iti voi soptii.....Al meu amor .....Sentimentali ,amandoi .....Tu, dragoste ascunsa ......In departari ,dusa......Amor ascuns intre flori......Iubire nemarginita si mii de fiori ......Spune.mi ca doar eu ,iti voi fi mireasa .......Ca doar dragostea mea ,te va purta in. inaltul cerului......Iubite ,mai lasa.ma un minut ......In noapte asta, sa te sarut......Langa a ta inima sa ma asez ......Din nou,iubite si astazi ti.am scris.....In fiecare noapte, te iubesc .......Lacrimile mele se preling frumos ,cad usor pe al tau par.....Iubite ,atata caldura emani.....Te simt si te iubesc ....Doresc ,a ta iubire ......Noapte de noapte ,te am si te sarut ......Apoi te imbat cu soapte de amor .....!

Niciun comentariu: