sâmbătă, 2 mai 2015

Ploua si mi.e frig ......Iubite, strain.....Ploua si eu cant ,imi cant iubirea....Amorul sublim.....Te cant pe tine ,suflet drag ......Amorul in cuvinte ,il astern.....Iubite,minunat......Iubitul meu drag,tu iubite ....Nu ai plecat ......Ai ramas ,aici.....Numai langa al meu suflet pribeag....Si al tau amor imbibat .....Cu aroma de cais.....Iubite,ne iubim .....Te ador si imi este atat de dor ....De.al tau miros curat.....De al tau amor ,sublim.....Atat de senzual .....Te scriu ,cum stiu eu mai bine....Te scriu cu cuvinte sfinte.....Iubite mai spune.mi ,ca ai sa revii.....Si ploaia nu se va mai oprii.....Tu ,suflet imbatat ,doar cu al meu amor curat.....Iubite ,te vreau si azi.....Al meu sa fi sanctuar .....Si astazi ,au inflorit trandafirii si salcamii.....Pentru tine ,drag barbat .....Simte mirosul ,din primvara ,venit ....Din cer, s.a asternut ,ca o boare peste al tau trup......Simte ,suflet drag......Si astazi ti.am scris ,cuvinte minunate ....La inima ,la tine asezate....Pastreaza.le si pe acestea .....Iubite,te ador si mi.e dor.....De tot,de al tau amor......Si ploaia ,tot nu s.a oprit ,amor drag .....Al meu ai ramas si azi......Ai ramas al meu amor tacut......Si iti tot mai spun ,pana.n zori......Iubite ,leaga.ma de trecut si de viitor .....De acel viitor necunoscut......Ador iubite,iubirea mea .....M.am indragostit de povestea mea ....De, al tau suflet si trup......Ador,iubite si imi duc amorul......In.departari si peste mari posibil il voi duce......Tu,vei fi iubite necunoscutul.....Iubit ,vei fi ....In soapte,pe brate  te voi purta ......Iubite ,mai spune.mi ca sunt a ta ....A ta,primavara din fiecare an .....Iubite ,doar eu te am !

Niciun comentariu: