duminică, 10 mai 2015

       SCHILLER  IN  IEREMIADE   RECHEMAND FRUMOASA  ,,NAIVITATE  SI ,,SINCERITATEA  ZGLOBIE ,, A LITERATURII GERMANE  SI  ATUNCI VOM INTELEGE  MULTE.........                                       In nostalgia ,in care ma aflu ,gandindu.ma la dragostea mea ....La acel barbat ,minunat ......Pe care il gasesc ,acolo intre stele ,ma asteapata ......Ii este dor de mine si de al meu glas ,cald.......Ii zaresc chipul ,in marea de iubire.....Il zaresc si ii vorbesc.....Ii destainui ,iubirea de peste zi......Ca e doar al meu ,iubit......Ma gandesc la acel  amor,care se prelinde la mine in vene.....Curge suroaie,iubite.....Ma inunda ,cu totul.....In noapte ,te gasesc .....Cu tine ,ma simt intr.o lume de vis......Sunt in continua visare.....Gandindu.ma la fiinta care m.a fermecat ,care ma invaluit cu al sau mister......Si de care m.am indragostit .....Esti ingerul meu pazitor......Care imi alina orice suferinta .....Si are leac ,pentru orice durere......Atat de dulce ,e al tau amor......E sublim ,il vreau pana am sa mor......Iubite ,mi.e atat de dor !......Port un dor nebun.....Esti tandru,esti fin.....Atat de pasional si senzual......In vis ne impartasim iubirea ......Acolo ,simti si nebunia.....Dragostea sublima ,o impart ,numai cu tine......Te.am iubit cu privirea ......Te.am iubit cu sarutul.....Te.am iubit cu mangaierea ......Acum ,te iubesc cu toata fiinta mea.....Iubite ,ramai asa .....Iubite ,nu ma uita ......Nu exista ceva mai frumos ,decat fericirea desavarsita.....Iubite,te am pe tine......In poezie...... Acea fericire ,sublima .....Pe care o da sufletul ,inimii.....Privesc catre cer ,dragostea mea  si rog o stea  sa te sarute in locul meu ......Luna sa iti vegheze somnul .....Iar ingerii sa.ti indulceasca ale tale vise......Iubite,inchide ochii.....Si eu ,voi fi langa tine......Amor nebun,mai vreau sa.ti spun......Sa iubesti ,inseamna sa te oferi cu toata fiinta ta celui care iti tine loc de soare.....Te iubesc mai mult decat ieri.....Si mai putin decat maine......Daca as fi o lacrima in ochii tai ,m.as rostogolii pe obraz .....Sa.ti ating si azi ,ale tale buze senzuale......Daca tu, ai fi o lacrima .....In ochii mei ,nu as mai plange niciodata de frica .....Sa nu te pierd.....Voi plange ,doar de fericire ,bucurie......Sa iubesti o persoana ......Iubire,inseamna sa doresti in fiecare zi sa o atingi ......Sa.i vorbesti .......In fiecare clipa ,sa fie doar a ta .....Nu o lasa sa plece .....Dincolo de liniste,te simt pe tine dragul meu......Te simt tremurand de emotie ,visand langa mine....Langa ,a ta iubire mare.....Visand ,cu mine......Dincolo de zgomote ,aud soaptele tale tandre.....Dincolo de intuneric ,te vad raza de soare.....Ce ma incalzeste si ma cuprinde.....In linistea tandra ,a serii......A noptii ,in visare......In linistea ,suprema a trairilor noastre imi vibreaza trupul cand ma atingi tu,cand ma atinge stralucirea privirii tale ......Dincolo de toate esti iubirea pura a inimii mele.....Fericirea infinita.....Ce umple sufletul meu......Eu ingenunchez in fata ta.....Marturisind tot ce exista in mine curat .....Prin cuvintele pure alese ,intr.un moment de inspiratie si liniste ,a sufletului meu......Ma simt extraordinar cu tine,iubite drag ....Si imi doresc sa.ti umplu viata cu multa dragoste ,fericire ,iubire ,respect si bunatate......Te ador pentru ceea ce sunt cu tine.....Divinitatea si.a facut loc in sufletul meu ......Prin tine am cunoscut ,dragostea adevarata ......Sperante frumoase ,mult asteptate ....Chiar daca drumul se opreste la un momentdat .....,eu sper ca aceasta iubire pura.....Nu va avea moarte .....Zilnic va dainuii ,iubite......Clipa de clipa ,ne vom simtii amorul.....Dragostea asta mare ,niciodata nu va avea final.....Vom trai ,pentru ea......Si tot pentru amorul nostru ,vom murii......Trupurile noastre se vor usca ......Iubite,sufletele noastre vor ramane vii.....Se vor hranii ,cu amorul nostru......IUBIRE,TE VOI IUBII PANA LA SFARSITUL TIMPULUI !                 

Niciun comentariu: