marți, 9 iunie 2015

Chip frumos ,cald trup divin.....Ma pierd in ale tale soapte ,spuse.n noapte....Ma pierd si iar revin.....Iubite vino sa te simt.....Amor te vreau ,al meu sa.mi fi.....Iubite ,acum si peste zi......Iubire,chip curat si imiresmat de al meu parfum ,esti tu,imbatat ....Frumos si mladios....Floare de crin.....Vino sa te alint......Vino ,lasate purtat de valsul nostru .....Valseaza ,la pas cu amorul......Si astazi ,dulce senzual ....Iubite ,te mai vreau .....Mi.e sete de tine ......Vreau ca hrana de astazi sa.mi fi tu......Vreau ca ,sangele tau sa.l pot bea .....Mi.e atat de dor,dragul meu .....Mi.e dor de a ta privire.....De al tau suras,imbatat de a mea iubire......Iubite,te mai doresc ,cald si sa ma cuceresti zi de zi.....Ma inebunesti ,doar cand simt ca ma privesti.....Ma inebunesti ,cu ale tale soapte......Spuse ,senzual in a mea noapte......Vreau sa te imbat cu al meu amor.......Si sa te pot asterne.....Doar ,in poezii.....Tu ,doar spune.mi cand ai sa vii......Tu ,doar spune.mi si ale tale randuri scrise ,doar pentru mine......Ofera.mi acele randuri scrise .....Drept ca si cadou......Acolo e amorul nostru ....Suntem plini de atata iubire,fericire ,bucurie......Ne privim ,tacuti .....Lasam ca ,iubirea sa ne poarte departe ,in zare......In acele orizonturi ,necunoscute.......Iubite ,atatea vom cunoaste si vom iubii.....Zi de zi .....Ne vom daruii......Acestei mari iubiri.......Clipa de clipa ,ceas de ceas......Ne vom trai amorul......Si toate noptile ,vor fi ......Doar minuni ,scluptate divin .....Esti amor intruchipat ,esti ceea ce nici tu nu ai stiut ca poti fi......Respecta amorul.....Ia cu tine ,dorul.....Iubite atat de fierbinte ....Sunt de tine......Iubite te vreau ,neincetat .....Clipa de clipa ,sa te am.....Vreau sa.ti dezmierd amorul ....Te vreau numai pe tine.....Ai tai ochi sa.i privesc ....Si sa le vorbesc......Privesc indelung iubirea ......Arde iubite ,fericirea......Amor cu tine ,e doar dor.......Dorul nebun fara de care ,nu pot trai eu.....Dorul nebun ,fara pic de scrum.....Iubite ,te am acum .....Te voi avea si te voi savura.......Lin ,te voi iubii.....Esti arommat ,dragul meu barbat ......Ai un suflet minunat ....Tu,esti atat de senzual......Si dragastos......Sentimental ,romantic ........Si mult ,prea frumos.......Amorezat ,atat de sexy......Tu,iubite drag.....Tu,amor imparat......Te iubesc dragul meu......Te voi iubii mereu......Doar eu ,voi fi a ta ......Pentru o viata ......Dragostea mea.....Iubesc si ma indragostesc .....Doar de tine mereu.....Cu tine de mana ,voi parcurge viata .....A ta ,iubita .....Pentru vesnicie .....A ta ,acum.....A ta si maine.....Poimaine vom savura amorul.....Si peste alte zile.....Vom naviga,a noastra fericire......In mijlocul marii....Ne vm iubii.....Si ii vom vorbii marii......Ii vom povestii ,amorul ......Ne vom scalda ,in marea de iubire.....Acolo ne vom acoperii,cu a noastra pasiune .....In mijlocul marii .....Ma voi daruii doar tie .....Unicului meu barbat ......Unicului ,meu imparat ......In departari ,vom duce clipa......Iubite ,ador viata noastra ....Acolo unde traim doar noi......Timpul ,care nu imi ajunge niciodata ......Nu am timpul necesar ....Pentru a ma daruii si a te iubii......Asa cum mi.as dorii......Iubirea mea ,e legata de a ta ....Iubite,mi.e dor de toate ....Iubite,te duc pretutindeni ,numai pe brate......Te plimbi iubite ,prin mintea mea......Te voi alinta pe unde se va putea......Iubite ,esti singura mea iubire-nebunie......Iubite,suntem doar doi.....Cele doua inimi furate......De ai nostrii zei......Iubite ,spune.mi si astazi ......Ca ramai ,langa mine......TE IUBESC ,CU FOC.......TE IUBESC  SI  MI.E DOR  .......MI.E  DOR  DE PRIVIREA  TA .....DE  ALE  TALE SOAPTE  .......MI.E  DOR, DE  MIROSUL TAU  SI DE  TOT  CEEA  CE ESTI  TU ......PUPICI  DULCI SI  ASTAZI PRIMESTI  ......PUPICI  ,ITI  TRIMIT ......SI  GANDURI  ,NUMAI DE BINE .......IUBITE ,TOATE NUMAI PENTRU TINE ! 

Niciun comentariu: