marți, 9 iunie 2015

Iubite drag ,te chem langa al meu suflet.....Te striga inima,numai pe tine suflet drag......Coboara.ti privirea ,suflet minunat.....Coboara ,doar langa mine.....Sa te pot mangaia .....Si simte.mi amorul ,cald.....Simte.l,ca el te striga ...Iubeste cat ,poti tu de frumos.....Dar nu inchide iubirea ....Las.o sa zboare ....La pas cu fericirea.....Ador timpul care se scurge .....Ador si imi este ,atat de dor.....Ador sa.mi fie bine.....Iubite,numai langa tine......Vreau sa te simt ....Sa ma pot prelinge .....Sa pot daruii.....Miraculosul meu amor.....Iubite,ai imprastiat doar dor.....Mi.ai oferit iubirea nesamuita....Si al tau suflet ,minunat ....E tot ce mi.am dorit si am sperat......Adorm ,seara de seara numai langa tine ....Las ca visul sa ma arunce in bratele tale.....Iubite ,cu drag te.am purtat ....Spre o alta lume ,numai a noastra ....Unde te.a asteptat iubirea si fericirea ....Erai binevenit ......Acum ,tu ai fugit ....De tot ce era frumos,divin....Acolo e lumea noastra de poveste .....O incalzim cu amorul nostru.....Nu ne trebuie soare ....Avem ,amorul.....Nu ne trebuie luna ...Ca avem ochii nostrii in care ne reflectam .....E lumea noastra si a noastra poveste de amor.....Detinem si purtam o iubire ,unica ......Doar pentru noi ,sa fie unicul amor......Timpul ,nu tine cu noi....Dar noi,tinem cu timpul .....Timpul ,care se scurge ..Nu are masura .....Te.ai transformat in vis.....Esti pretutindeni ,in ale mele vise.....Esti tu ,luceafar printre stele.....Acolo te.ai asezat doar tu,intre ele.....Esti acolo ,pe piatra de ,,temelie,,.....E temelia ,casei  noastre .....Acolo ,e doar nebunie si locul e plin de iubire.....Ni s.a alaturat si a noastra bucurie.....Iubite ,te am si nu te am .....Iubite,doar tu rasari si apuni ....Peste acest oras minunat.....Rasari dintre miile de stele.....Doar eu,sa te privesc si sa te iubesc.....Divin sa te dezmierd.....Iubite ,nu vreau sa te pierd....Ramai numai langa mine....In ale mele randuri ,asternute.....Atatea sunt dragul meu.....Atatea cuvinte divine.....Ne.am complacut ,in multe......Dar ,pentru totdeauna ramane iubirea sublima ...Dincolo de miile de cuvinte......Ne.am contopit sufletele .....Si am imbratisat ,amorul tacut.....Si totusi ,amandoi....Am sperat ,la dragostea nebuna.....Plina de fiori .....Senzuala ,placuta la miros.....Pura ,atat de diafana.....Iubire ,primeste a mea iubire.....Pastreaza ,ce crezi tu ....Ca trebuie pastrat.......Pastreaz.o nu o alunga .....Ti.a batut la usa ,doar fericirea mea.....Din suflet trimisa.....Iubite ,nu.ti fie frica ....Ca pentru totdeauna ,imi vei simtii iubirea.....Ne ajunge oare din urma ,a noastra speranta moarta ?.......Ne ajung oare ,ale noastre nopti.....De a ne daruii ,trup si suflet acestei mari iubiri....Sunt presarate ,peste ale noastre trupuri dezgolite......Indulcite de atata iubire.....Si multa ,multa fericire.....Iubite ,te astept.....Si.n asta noapte ....Sa ma dezmierzi cu ale tale soapte senzuale......Cu ale tale mangaieri pasionale.....Cu sarutarile, suave.....Sa ma incalzesti ,cu caldura ta trupeasca ......Sa imi soptesti amorul .....Sa ma lasi sa ma preling .....Peste ,al meu barbat frumos si tandru....Iubite,vreau doar sa.ti fie bine si sa aud numai de bine......Atat de incitant ,e amorul....L.am facut partas ,iubirii divine......S.a lasat amurgul ,iubite drag.....Si al meu gand ,te va cauta ca odinioara .....La mine pe brate ,te voi astepta .....Si.n asta noapte .....Iubire nesamuita ,ce imi poti fi !  ~SOMNIC  DULCE , DRAGUL MEU BARBAT ~

Niciun comentariu: