marți, 9 iunie 2015

Esti regalul meu ......Oare,te pot privii ?....Densa e,dragostea.....Ai fost miracol scris.....De ale mele maini ,fine.....Esti regret ,s.au amor viu...Prezent in inima la mine ?....Esti tu ,sensul meu !?....Esti sensul vietii mele......Esti divin prin stilul tau.....Divin si vise prelinse....Pe trupul meu ,s.au scurs......Tu ,ce ai putut aduna ?.....La mine ,ce ai vazut ......Cu ce sa te fi cucerit !?.....Nu am stiut si nici nu am putut.....Dar am ramas eu,aceeasi.....Si a ramas si acea privire tampa ....Ce.a de altadata ......Iubite ,eu tot te.am scris......Si nu regret nimic....Tu ,iubite ,mi.ai sters ....Ale mele lacrimi cristaline.....Care curgeau suroaie....Doar pentru tine.....Si acum ,dupa atata timp....Tot langa tine revin....Ca aici ,imi este bine.....Numai la brat cu tine.....Pot pasii spre eternitate.....Tu,iubite.....Cu ale tale cuvinte.....Cu miile si miile de lucruri sfinte.....Reala placere am....Sa te pot iubii....Reala placere ,sa pot traii ca in povesti ......Reala si sublima .....De a ma indragostii.....Zi de zi .....De acelasi barbat si chip frumos.....Iubite ,mai lasa.ma sa recunosc......Ca viata ,nu are un rost.....Nu are sens ,nici miros.....Daca nu te am pe tine.....Si al tau suflet duios.....Te iubesc si te voi iubii .....Iubite,doar spune.mi ca vii.......In brate ,la mine sa te pot tine....Ca nu exista viata ,fara iubire......Nici patima ,fara a ei fericire.....Ca nu exista ,moarte iubite drag.....Fara ,pacat.....Nici reala viata .....Fara ,a s.a nebunie......Nu exista, fericire fara necaz.....Ca nu vor mai fi flori......Pe acest pamant .....Doar ai nostri ,nori puri.....Atat de albi......Acolo ,unde poarta visurilor ....Se va deschide ,intr.o buna zi .....Acolo,e si al nostru rai.....Doar noi,il vom cuprinde .....Apoi in brate ne vom tine......IUBITE, PENTRU  VESNICIE .....CA  IMI  ESTI,  AER  SI  PAMANT  ......CA IMI ESTI  TU  , DOAR  SOARE  IN  ASFINTIT  !

Niciun comentariu: