marți, 31 martie 2015

Off,iubite.....De unde atatea...Cuvinte scrise!?.....De unde atata amor.....De unde ,dragoste si dor ......De unde fericire.....Si atata bucurie.....De unde ,atata pasiune.....De unde,stari ascunse....De unde, ganduri atatea !?......Atata farmec si sublim.....De unde,ai venit,iubite si unde te.ai dus ?......S.au unde, vei tot merge.....Tu, singurul meu mister !?......Te.am cautat o viata.....Dragul meu....Te.am cautat tot mereu......Inecata tot am fost ,de al meu amor necunoscut......Te.am cautat neiincetat.....Scumpul meu barbat.....Te.am iubit,de la inceput.....Inainte sa te fi stiut.....Eu,te.am vrut M.am pierdut ,in a ta privire....Care imi spunea atat de multe....Imi spunea ca ma doreste.....Acum,stau si plang.....Si ma rog ,sa.ti fie bine.....Asa a fost sa fie....Sa nu fi langa mine.....Sa fi ascuns,doar tu cu tine....Si a mea privire ,sa te caute in nestire.....Pierduta va fi pentru totdeauna .....A mea privire ......In zare,departe se va juca cu a ta ,,culoare,,.....Iubite,iubite drag....Sti bine ,ca te plac.....Mi.ai placut ,atat de tare.....Nu te vroiam departe ,te vroiam cat mai aproape....Sa te pot mangaia...sa te fi putut atinge.....Sa.ti fi spus dorul meu.....Ca nu as fi putut trai fara al tau.....A ta adiere m.a atins.....Toata m.a cuprins.....Atatia fiori.....In al meu trup gol.....In fiecare clipa ,te simt.....Si iti aud a ta voce....Atat de calda ....Din nou, se va inopta ...Din nou,te voi revedea ....DRAGOSTEA MEA !

Niciun comentariu: