joi, 14 mai 2015

Adorm, seara de seara ......La pieptul tau ,pe brate la tine ma asez si ma voi aseza ,mereu......Adorm si ma lasi sa visez.....Al tau amor.....Visam impreuna ,mereu si pentru totdeauna .....Al nostru amor sublim.....Ne vom imbata ,doar cu iubire......Visam si ne este dor.....Visam ,la al nostru amor ....Singurul amor divin.....Si, la a noastra dragoste mare......Iubite sunt nesomnul tau ....Iubite, mi.e   atat de greu....Fara tine si fara al tau amor......Mi.e dor ,de toate iubite drag.....Mi.e dor si iar adorm,la acelasi piept si pe aceleasi brate ......Langa inima ta ,pentru totdeauna ,voi simtii ,minunea......Minune ,esti tu .....O minune atat de mare....Ca umplii ,un univers.....Si il lasi ,sa priveasca ,departe in zare.....Sa vada singurul ,orizont .......Acolo ,sta privirea ta .....E asezata ,pe un nor......Tu, care delimitezi marea de cer.......Iubite ,spune.mi din nou....Ca.ti sunt iubita......Iubire ,a mea eforie......Esti o adiere ,peste al meu trup.....Iubire ,lasa.ma din nou sa te sarut.....Iubire mi.e atat de cald....Atat de excitat e al meu suflet.....Plin de fiori.....Care se  plimba prin  trupul meu......Iubire,te mai vreau ...Te vreau clipa de clipa.....Langa al meu suflet ,tu sa stai.....Iubite,nu pleca ....M.ai stai ......In noapte sa ne daruim .....In brate sa ne tinem.....Soapte suave ,sa ne spunem......Iubire ,vreau buzele tale .....Sa le sarut.......Te vreau excitat ,nebun de dorinta .....Iubite te mai vreau ,inca o data ......Iubite ,esti vis.......Lasa.ma ,peste tot sa te sarut ......Sa imi simti ,iubirea ....Atat si nebunia ......Atat de excitant e totul ....Iubire ,sunt a ta  toata .....Iubire si nebunie ....Dragoste si sublim......Amor excitant si in cuvinte ,s.au in ale mele soapte divine.....tu,iubire .....TU CU MINE......Arde sufletul,iubite......Arde ,de.al  tau drag.....Iubite,mai spune.mi si asta.seara .....CA  DRAGOSTEA, O  VOM  IMPARTII  LA  DOI ......Noi ,care suntem cele " DOUA  SUFLETE  PERECHE ! ''

Niciun comentariu: