joi, 14 mai 2015

Sunt al tau suflet....Sunt toata doar o minune......Sunt al tau inger ,care te vegheza .....Iti sunt ,amor si iubire ....Voi fi pentru totdeauna ,a ta calauza....Prin viata ,te voi duce ....Numai de mana.....Iti voi arata ,lumea cu toate anotimpurile ei.....La fiecare pas,te voi saruta ,ca esti minunea mea ....Ca tu ,doar ai stiut sa.mi dai iubirea......Sunt vis ,in revarsare.....Sunt a ta ,dragoste mare......Sunt si voi fi soare ......Iubite,vino langa mine....Poate am sa.ti fur sarutul.....Il voi duce ,departe in zare ....Si.l voi pastra ,asa cum va trebuii......Amor ,mi.e dor .....Dor ,de tine....Dor si nebunie.....Iubite ,surprinde.ma.....Iubite vino pe brate ,numai la mine.....Sunt steaua ta .....Calauza iti voi fi.....Iubite ma voi intoarce....Doar langa tine......Sunt al tau vis.....Sunt culoare si parfum.....Sunt seara si dimineata ,ta......Sunt diminetiile senine....Sunt amorul in cuvinte.....E seara ,iubire......E o seara ,minunata......Iubite,te am in scrieri.....Iubite,ma ai ,pe mine.....Ne avem ,pe noi.....Ai un amor nebun.....Sublim in cuvant......Si atat de sfant ....Esti atat de pretios .....Iubite ,drag.....Iubire ,ma adori......Iar mi.e ,mi.e dor......Iubire ,iubeste.ma ......Si tot iti spun ....Iubite ,iubire .....TE IUBESC......Iubire ,te savurez ,te devorez.....Te caut ,iubire.....Te caut in necunoscut......Te caut ,in toti.....Te regasesc in suflet la mine......Privesc si  te ascult ......Tu esti steaua mea.....Iti simt amorul ,sublim.....Te simt iubite....Si mi.e tare dor de tine......Iti simt ,din nou amorul ....Si al tau fior......In asta seara ,te iubesc......In asta seara ,iti vorbesc......Iubite,mai lasa.mi clipele .....Sa le devorez......A ta inima, cu drag o voi iubii.....Iubite ,vreau sa vii.....Aseaza.te langa sufletul meu.....Iubite ,mi.e greu ....Dar si usor.....Iubite ,ador.....Astept clipa sa te revad.....Astept a ta iubire .....Si a ta ,dragoste efemera .....Ador poezia .....Ador ale mele ganduri ....Atat de unice.....Ador ,nici nu stiu ce mai ador......Ador si te ador ,pe tine......Iti multumesc ,iubite drag....Ii multumesc ,iubirii.....La fel si amorului ,ma aplec.....Drept recunostiinta ....Ca te.am intalnit pe tine.......Iubire ,nu uita .....Ca doar eu ,ti.am dat toata dragostea......Ca doar eu, te.am scris......Doar eu, te.am,, desenat ,,....Si am presarat ,acel miros curat ...miros de primavara .....Iubite,eu iti spun ....Sunt singura ta ,iubire de poveste .....Si atat de parfumata .....Atat de romantici,iubire.....Emanam ,atata dorinta de noi......Ceas de ceas ,gandul meu zboara la tine.....Cu tine ,iubire mi.e atat de bine.....Iubire,tu vino......Pierduta sunt.....Si astept al tau sarut lasciv......Pierduta.n departare......Eu,sunt in fiecare noapte....Privesc ,chipul tau .....Si imi este atat de greu.....Sa te stiu departe.....Sa nu pot avea parte.....De al tau suras......Iubire curata .....Imi esti atat de minunat .....Iubire ,cu tine ma simt atat de bine......Iubire ,mi.e foame.....Doar de tine.....Iubesc si ma indragostesc .....Ador si mi.e usor.....Sclipesc de atata iubire.....Iubire,sunt atat  de fericita ....Iubita ,doar de tine......Sunt ,toata o bucurie.....Atata fericire.....Iubire,te simt ....Esti ,bine !?.....Ador timpul prezent.....Te simt atat de aproape....Amore ,te doresc .....Si.n asta noapte ....Iubire curata ,iubire te ador....Iubire mi.e atat de bine .....Fara tine ,simt ca mor.....!

Niciun comentariu: