joi, 14 mai 2015

Iti daruiesc inima mea ,ai grija de ea...Iubeste.ma ,cum te iubesc .....Dezmiarda,ma ,cum te dezmierd.....Acopera.ma cu trupul tau.....Iar eu,sa te alint mereu......Te ador ,amorul meu....Sublim si adevarat .....Ador acest suflet.....Atat de minunat......Te vreau ,acum si.n totdeauna .....Pe vecie ,doar al meu sa fi.....Te vreau pasional ca si pana acum......In noapte,tu sa imi apari.....Sa ma iubesti sublim....Amorezati noi sa fim.....Si dragostea sa o simtim.....Sunt a ta ....Esti al meu ......Suntem doua inimi ....Care nu pot rezista ......Ne topim ,de atata dor si drag......Si intotdeauna ,vom fi doi.....In ale noastre vise.....La tine la piept,tu sa ma tii.....Sa iti soptesc ,cat de mult te iubesc......Si tot timpul ,sa.ti scriu.....Amorul sa mi.l scriu .....Pe coli albe ,asternute ....Lasa.ma sa te iubesc si la piept la mine sa te asez.....Sa imi simti inima cum bate.....De atata dor ,de toate.....Ai venit ,dar ai plecat si bun plecat ai ramas.......Si iubirea s.a ratacit .....Indragostita am fost si voi fi......O viata imi voi amintii....De a mea dragoste dintai.....O viata ,voi iubii sublim acest amor.....Il voi pastra intr.un glob de cristal.......Acolo pastrat ,de mine privit......Te voi purta ,pe brate doar la mine.....Pe bratele mele reci s.au calde ......La mine.n brate doar sa fi.....Si doar caldura mea ,te va incalzi......Intotdeauna ,tu vei fi...Barbatul meu iubit,zi de zi.....Asculta.mi dragostea din departare.....Iar tu flori sa.mi trimiti ......Dar nu uita ,sa imi promiti ....Ca ma vei iubii......Tot asa ,zi de zi.....Cu ale tale sarutari ,sa ma ametesti .....Si toata dragostea din mine ,sa o trezesti......Esti si ramai amorul meu sublim......Dupa tine ,eu suspin......Vad si simt ca te pierzi ,cu firea.....Te pierzi in ochii mei....Si simti mirosul de tei.....Un miros atat de fin.....Care te imbie ,la a iubii......Si tot a.ti scrie poezii.....A iubii ,un suflet divin.....Ca mirosul de crin......Mirosul de iasomie ,tu sa.l simti.....Pana la noapte ,cand ai sa ma visezi......Viseaza.ma iubite....Asa cum sunt .....Reala ,iubitoare si plina de parfum......Al meu esti tu ,oare ?......De la apus ,la rasarit.....In noptile cu luna .....Unde noi doi,ne.am iubit.....De ne.am iubit ,atat de mult.....Crezi ,ca aceea dragoste real ,s.a pierdut ?......De s.a pierdut ,tu caut.o regaseste.o......Nu o lasa  sa moara ......Adu, amorul sa.l simt si eu......Dragostea ,stapaneste.o ,nu o lasa sa piara ......Adu.mi amorul ,cel din poveste.....Sa.l ador ,real si.n vis......Si doar eu,sa.l simt......Atat de pur ...Ca imi vine ,sa te sarut......Sa te sarut atat de pasional ......Cu cuvinte sa te imbrac.....Si sa te duc,in lumea mea.......Acolo e lumea ,de poveste.....Incununata cu iubire ......Privita  cu seninatate......Traita intr.o mare ,de miere .....Eu,dragostea mea ti.o trimit......Pe un porumbel in vis.....Simte acel amor.....E plin de dor.....Ramane vesnic calator .....Calatorim la pas,amandoi.....De mana ,nu te voi lasa......Asculta.mi inima ......Care te striga si te va striga ......Priveste al meu amor ,care te.a vrut pe de.an .tregul......Fi sublim ,curat ,un barbat adevarat ......Ca te voi iubii neincetat .....Te voi iubii ,asa cum voi stii....Ca si in basme ,iubitule......Cu tine ,in vis voi fi mereu.....Voi fi acum si pentru totdeauna......Iubirea ta sublima ....Voi fi a ta ,mireasa .....In a noastra, poveste de roman .......Iubite ,te voi mai iubii ,mai un an......Te voi purta ,in suflet ,mereu .....Tatuat ramai ,pe inima mea .....Voi iubii ,cu atata candoare ......Suntem legamant ,pe acest pamant sfant !

Niciun comentariu: