joi, 14 mai 2015

Atat de frumoasa pot fi, langa tine zi de zi....Cat frumoasa e ,a noastra dragoste ....Cat de frumos ,te pot scrie......Cat de minunata ,e iubirea ....Cat de imiresmata e padurea.....Si marea noastra de iubire ,cat de involburata poate fi.....Iubite ,ma uit in zare .....Dar tu cand ,poti venii ?.......Cand ,oare ne vom bucura de noi.....De ale noastre suflete ,atat de minunate .....Iubite ,te mai vreau si azi si maine.....Iubirea mea ,tu esti minune.....Atat de frumos ,clipesti spre mine tu, privesti.....A mea privire tampa ,o arunci in mare.....Ca acolo sa te pot zarii.....In apa cristalina ,atat de curata......Ma inec ,cu a ta sarutare.....Iubite ,m.ai spune.mi .....Ca iubirea ,nu moare.....Avem de toate ,avem si soare.....Ne avem ,pe noi ....Cele doua suflete goale ,trupuri dezgolite si doua inimi pline de atata iubire ......Ne arde ,atat de tare ....Iubite ,al tau amor....Nu vreau sa.l pierd in mare......Am cucerit ,universul.....Si lumea toata .....Cu a nostra dragoste ,minunata ......Am cucerit si lumea noastra .....De noi ,cunoscuta.....Iubite am ramas ,doi straini.....Care acum nu.si mai vorbesc.....Iubite ,te am si tot te visez....Iubite ,avem acelasi vis.....Acelasi destin....Iubite,aceeasi moarte vom avea......Avem,deocamdata ,zile si nopti.....Petrecute impreuna......Cu aceleasi cuvinte si soapte rostite......Iubite ,visez la omul necunoscut.....Iubite si azi mi.ai placut si te sarut......Amorul meu din noapte.....Amorul meu nedefinit ,dar totusi esti un suflet finit.......Amor in scrieri si poeme.....Si in ale mele ,poezii......Iubite ,sa vii......Amor tacut ,amor fara cuvant.....Amor esti tu ,amor slefuit ......Ca un diamant......Amor sublim ,aromat......Esti tot,ce am visat......Esti tot,numai primavara ......Esti al meu anotimp ,pierdut......Venit ,sa ma cunoasca ....Si plecat prea devreme......In valurile marii ,te voi zarii......Ca si un cristal ,vei sclipii......Iubite ,esti soarele care ma incalzeste......Esti a mea dragoste mare......Iubite ,te iubesc si azi ......Iubesc barbatul care m.a facut femeie......In ale mele scrieri ,il regasesc de fiecare data ......Zilnic ii vorbesc ,de singurul meu amor nebun......Si plin de drag si dor.......Iubite,al meu vei fi.....Si.n ale mele vise te voi iubii......Trec zilele ,pe rand.....Si ale mele ,vor trece......La pas ,cu ale tale.....Iubite suntem cer si pamant .....Suntem imparatii .....Propriei noastre ,poveste de iubire ....A unui amor sublim,romantic si fin.....Iubite,te am si nu te am .....Dar esti pastrat ,in suflet.....In sufletul meu curat......Atat de minunat este,amorul de poveste !.......Iubite,spune.mi din nou......Ca iubirea si fericirea ,nu vor murii.....Ele vor dainuii ,zilnic a noastra poveste si multe alte iubiri ......Ne va umple sufletele ,cu a lor miros de crizantema .....Acel miros ,ata de aromat .......Atat de real esti tu ,in poeziile mele......Esti muza ,acestei inimi si acestei iubiri fara de sfarsit.....Iubite,tu doar trebuie sa vii.....Atat de real ,imi esti iubite......Atat de patimas ,in  iubire.....Iubire,esti a mea fericire......Iubite ,te am pe tine......Implinita sunt ,numai cu tine.....Iubire,mi.e dor de toate .....Si de mare, si de soare ,si de iubirea noastra mare......Iubire,mi.e dor de tine......Iubire sfanta ,minunata si binecuvantata ......Al meu cantec ,imi esti de.o viata .....Din acea vara ,calda.....Iubite, de cand tu ai plecat......Sunt atat de pustie si de trista.....Atatea lacrimi ,scurse.....Iubire ,al meu pentru vesnicie  ramai......Iubire,din nou iti spun ....Ca mi.e dor de toate.....Iubire,si de ale tale soapte....Mi.e dor ,de noi......Iubite ,drag.......In.departare ai dus amorul.....In.departare mi.ai luat a  mea iubire......Iubire curata ,parfumata .....Iubire tu,care m.ai pierdut in zare......Iubire ,imi esti alint......Dar tu ,spui doar soapte fierbinti.....Iubite,te iubesc si azi.....Iubire ,te mai doresc si maine......Iubire,in ale mele scrieri te vei afla ......Iubire si.n asta seara ,iti spun amore......Iubite drag, ramai langa aceeasi iubire  .....Sa ne aruncam in mare ....Iubire ,sa aruncam si dragostea noastra mare !

Niciun comentariu: