marți, 26 mai 2015

Am fost atatea anotimpuri .....Ti.am fost ,IARNA ,PRIMAVARA ,VARA ,TOAMNA .....Pe rand ,am fost de toate.....Dar acum ,a trecut PRIMAVARA  si sunt a ta vara ......Dragoste purtata peste tot....Dragoste ,doar eu privesc ...Atatea sesuri insorite.....Atatea campii.....Imaginar ma plimb ,zburd ca un copil......Acolo zaresc ,pe al meu barbat .....Care ma asteapta si care ma iubeste neincetat......Privim amandoi ,acelasi univers.....Te iubesc si mult doresc ....Sa te pot auzii.....S.au revedea.....Iubite ,nu mai astepta......Iubire sunt aromata .....Cu aroma de cafea....Iubite,sunt doar a ta ......In fiecare dimineata ,cu soare.....Langa al tau suflet ,pot doar savura clipa......Si cafeaua pe care o servim amandoi.....Iubite,vino inapoi.....Iubite spune.mi .....Ca nu poti traii ....Fara ale mele mangaieri.....Fara, soaptele mele fierbinti......Fara,al meu amor....Care te trezeste ,de cu zori......Fara al meu amor nebun.....Si fara zambetul meu.....Care iti da pofta de viata .....Tu,iubite mi.l umplii cu dulceata ......Soapte divine.....Senzuale ,tandre cuvinte.....Iubite spune.mi ca iti este dor.....Dor de toate.....Dor de mine....Spune.mi ca iubesti ale mele cuvinte.....De ale mele maini sublime .....Spune ca dorul nu are leac.....Are doar culoare si miros.....Are viata ,are fantezie....Iubite cel mai important ingredient .....Ma are pe mine.....Sunt suava ,imiresmata ....Cu al tau amor ,imbatata .....Iubite din nou in noapte .....Am sa.ti scriu......Am sa.ti povestesc ,de al meu barbat din vis......De a mea iubire ,sublima.....Atat de frumoasa.....Suntem frumosi ,dragul meu.....Avem iubire divina .....Iubite ne asternem amorul.....In cuvinte....Visam la fantezii.....La atatea vise ,minunate.....Visam si tot cantam.....Al nostru amor.....Iubiri furate.....Stranse ,intr.un cufar.....Iubite vino si ma ia de mana......Si strange.ma in ale tale brate.....Vreau sa.ti simt ,a ta dulceata ......Sa simt ale tale sentimente.....Suntem doua flori crescute ,udate de atatea lacrimi.....De atatea lacrimi fericite .....De atatea vise,neimpartasite......Iubite ,te iubesc .....Iubite ,te ador.....Usor ma indrept ,spre calea lactee.......Iubite ,ale mele pleoape ......Mi se vor inchide.n noapte......Iubite simt doar ,soapte.....Ale tale cuvinte frumoase.....Ale tale vise ,senzuale.....Iubite,ma ai pe mine......Iubite,strange.ma la pieptul tau.....Sa simt ,doar amorul.....Acel amor nebun.....Iubite vino ca sa.ti spun .....UN  SOMN  BUN  !

Niciun comentariu: