marți, 26 mai 2015

Iubite ,te zaresc in orizontul indepartat......Acolo unde ,te.am lasat........Tu,doar iubeste.ma asa cum sunt.....Iubeste.ma inca un minut..sa simti amorul meu.....E plin de tine si dorul e greu.....Iubite,te iubesc si vreau.....Sa.ti povestesc....De un amor nebun,scos din tipare.....Atat de nebun si firesc......Iubite,mai un vers.....In inima la mine te pastrez.....Aici ,pe pamant ,te iubesc......In cer ,voi adora....Doar pe acest barbat,minunat......Minune ramai ,in vers.....Miracol nebun,sublim......Te scriu...Iubite,mai un pic...Iubirea nu va murii.....Va dainuii ,zi de zi....Dar noi ,intr.o zi ....Trupurile noastre vor murii.....In brate vom tine amorul ....In irisul ochilor vom purta dorul....Vom plange iubite.....Ale noastre lacrimi ,le vom lasa sa se prelinga .....In palme la noi.....Iubite,intotdeauna vom fi doi......Vom plange iubite,dar nu tare......Vom lasa ca lacrima ,sa prelinga zarea.....Iubite a ta voi fi,aici.....In versuri ,poezii....Miracol pe pamant ,in viata ta ....Iubite ,nicicand .....NU  MA  UITA  ........Unde sa mergem iubite.....In visul, plin de stele......Unde ne sunt martore ,ele.....De poezie si amor.....E visul nostru ....Pana la nori.....Iubite,vino langa mine.....Vino langa al meu trup.....Doar eu sa pot sa te sarut......Iubite,te ador.....Nespus de mult.....Bratele sa ti le sarut.....In palma sa.ti pun amorul meu....Si acele cuvinte ,nu ma uita......E dimineata , iar.......Iar eu ,iti daruiesc a mea iubire.....In randuri,in rima.....Iubirea nu m.a lasat .....A vrut sa.ti vorbeasca .....Ea iti vorbeste neincetat.....Iubite,te iubesc ......Dragoste minunata.....Mi.e dor de toate.....Esti iubire intruchipata .....Esti de toate.....Esti soarele meu ,de la rasarit .....Esti si ploaia care va cadea .....Iubite,nu uita....Iubirea mea.......Esti singura vapaie.....Esti sentiment cuprins.....In ale mele flacari mari....Care nu s.au stins......Iubire visata .....Iubire frumoasa.....Minunata glastra....Iubiri renascute.....Sublime soapte ....Ne cuprind....Dar ,eu iti tot scriu.....Iubite si astazi si maine.....Vom fi tot doi.....Iubite atat ne vom prelinge ....Si vom saruta .....Ale noastre buze moi.....Iubiri curtate.....Dragoste si moarte .....Amoruri desirate......Vapai involburate......Iubite ,te ador....Si mi.e tare dor.....Iubire frumoasa ,Te voi privii ,in gol.....Imi voi imagina ,a ta privire care ma urmareste.....De acolo de undeva......Ramai al meu luceafar de noapte.....Luceafar si nufar tot.odata ....Iubite mi.e dor ,dor de multe .....Dor de toate ,cele ....Pe care le.am scris in ,,CARTE,,.....Iubite ,asteapta.ma ca voi venii si la noapte......TE IUBESC !

Niciun comentariu: