marți, 26 mai 2015

Seara de seara ....Ma chemi ....Numai langa tine ,sa ma asez.....Si sa.ti strecori ,ale tale maini ...In parul meu ,balai .....Iubite,vino te astept....Si.n asta seara ......Revino ,nu indeparta amorul....Eu te vreau ,atat de dulce.....Iubite ,nu te duce.....Nu alunga ,iubirea mea ....Nu alunga minunea.....Sunt venita din alta lume.....Sa te iubesc doar eu.....Doar eu ,sa iti pot daruii o iubire de poveste.....Am venit sa te iubesc si sa.ti soptesc ,ca numai eu iti voi fi stapana ......Si doar eu,sa ma darui unei iubiri frumoase....Unui amor divin ....Un amor fin....Infiripat la mine in suflet.....Iubite ,spune.mi ....Spune.mi ca sunt a ta ....Singura minune,din vis si din viata ta .....Mi.e dor de tine .....Iubite drag....Mi.e dor ,de al tau trup cald.....Mi.e dor si imi este bine .....Mi.e dor si imi plang iubirea ....Iubite m.am pierdut cu firea .....Iubite mi.e dor ...Atat de dor .....De acele buze moi.....Senzuale pot spune.....Suave numai pentru mine ....Mi.e dor de trupul tau....Fierbinte sunt langa tine .....Fierbinte si imi este bine.....Doar cu tine.....Te vreau in noaptea mea albastra....Sa cobori din glastra ....Sa te asezi la pieptul meu....Si sa poti simtii ,amorul ....Iubirea ,linistea si fericirea .....Doar langa mine ....Tu sa stai .....Sa te pierzi in al meu trup .....Si sa te gandesti ,ca esti in rai .....Iubite ,spune.le ca doar noi avem o iubire atat de sublima.....Esti minunat ....Esti seara mea .....Esti seara ,de mai ......Tu,iubite doar al meu pentru eternitate.....Si in final ,vreau sa.ti spun :IUBITE DRAG ,VREAU SA.TI MULTUMESC PENTRU ACEASTA DRAGOSTE MARE .....VREAU SA.TI MULTUMESC PENTRU ,IUBIREA TA !

Niciun comentariu: