marți, 26 mai 2015

Sa fi cu mine ,inca o zi ,inca o vreme .....Sa ma poti iubii....Sa vezi in mine puritatea iubirii divine....Sa ma poti vedea dincolo de aparente ....Sa simti ca nu poti traii fara mine....Sa ma faci sora cu moartea ....Sa te zaresc zi de zi ....Iubite ,tu sa vii.....Iubite si.n asta zi....Sa ma imbeti cu a ta splendoare.....Iubite ,te doresc acum si.n ceasul care va venii.....Vreau in lumea asta mare ....Sa.ti fiu totul ....Sa pot fi cerul si pamantul.....Pe care calca pasii tai.....Pe acel pamant abrut.....Indiferent unde voi fi ,unde ma voi oprii .....Intotdeauna ,doar a ta voi fi......Numai a ta iubite drag....In asta seara ,vreau sa am noroc.....Norocul meu ,esti tu.....Iubite ,spune.mi ca ai sa vii.....Sa te sarut ,sa te dezmierd iubite......Iubire,cucereste.ma in orice loc.....A ta ,pentru vesnicie......A ta ,iubita  azi si maine.....Al tau amor pur .....Atat de diferit.....Iubite doar eu l.am simtit .....Am simtit o iubire adevarata ,sublima ,extraordinara .....Iubite ,te.am avut pe tine .....Aici in miile de cuvinte.....Atatea soapte divine.....Iubite te.am iubit asa cum se cuvine si am respectat pe al meu barbat, unic in amor.......Onest ,cu atata bucurie ,frumos si sublim mi.ai fost atata timp .....Iubite te mai doresc in toate zilele mele.....In toate zilele din an......Al meu barbat ,atat de special sufletului meu.....Ador mirosul tau ,care ma imbata mereu.....Ador ,ca esti a mea minune.....Din, an in an .....Voi simtii amorul tau ....El nu va pleca ,va sta doar langa dragostea mea......Iubesc si ma indragostesc ....Mi.e cald ,atat de tare....Sufletul ma arde......Arde dupa a ta sarutare......Atatia fiori care ard....Plutesc in trupul meu curat .....Si urla atat de tare ....Urla in gura mare.....Iubite drag ,scumpul meu barbat.....Priveste.ma si doreste.ma si simte dragostea dintai.....Singura ta iubire ,singura ta fericire.....Singurul tau univers .....Iubite ,te visez ...Visez la singurul meu barbat ,unic .....E,un imparat ....E viata mea ,face parte din ea.....Eu ,l.am creat .....Eu,l.am admirat ....Iubite tu, m.ai invatat  sa iubesc neincetat .....M.ai invatat ce inseamna dorul.....Iubite ,m.ai vrajit ....Zi de zi ,arunci mireasma imbatata cu al tau amor....Peste al meu trup gol.....Sunt vraja sufletului tau.....Sunt unica in felul meu.....Iubite ,te doresc si vreau ca sa.ti vorbesc .....Iti voi vorbii in scris .....Asa cum ti.am promis.....Iubite,nu ma uita ....Imaginar voi fi a ta .....Iubite tot gasesc sa.ti mai scriu cate un vers.....Cate ceva.....La fiecare pas ,voi scrie ......Ceva frumos ,sublim ......Amintire sa.ti ramana ,aceste multe scrieri .....Impreuna am visat .....La un amor adevarat .....Impreuna ,dragul meu ....In al nostru univers .....Am pasit si vom pasii ....Tu,iubite ramai s.au vii !?

Niciun comentariu: