luni, 18 mai 2015

Atatea fete,chipuri,masti in jur.......Si las ca totul ,sa treaca pe langa mine .....Las in urma si ma duc .....Spre lumea mea plina de iubire ....Privesc ,totul cu nepasare .....Iar tu amore ,continui nebunia ....Si totusi ,eu astept ca.n fiecare seara ......Sa rasara ,stelele......Cu a lor sclipire.....Voi astepta carul mare ......Si a lui lumina ,care ma va duce in zare.....Voi zarii si carul mic ....Lui am sa.i explic.....De amorul meu nebun ....De a mea iubire ,sublima.....De tot si de toate......De noi ,iubite.....Si, de ale noastre suflete ranite.....     Batjocorite .....De tot ce.i frumos ,amore......De viata noastra si de moarte.....De visul neimplinit....Si de.a noastra soarta .....Apoi scrisa intr.o carte......Iubire curata ,imiresmata ....Iubire divina ,stropita cu parfum....Iubire ,nebuna tu care ma exciti atat de mult .....Tu, care ma indupleci ....De fiecare data ,mereu sa te sarut......Iubire de catifea ....Lasa.ma inca o noapte .....Sa adorm pe perna ta .....M.ai lasa amorul .....Sa.mi aduca dorul.....Dorul sublim ....Si ai tai ochi ,verzi ca iarba ......Sa.i pot mangaia ......Sa.i pot dezmierda ,cu aura  mea ......O noapte senina suflet drag ....O noapte ,cu cantec iubire si simte iubite ,numai fericire ......Simte a noastra nebunie .....!                                   

Niciun comentariu: