luni, 18 mai 2015

Inca o zi ,a ta sunt......Inca o zi ,ma pierd in ale mele randuri.....Ma pierd in ochii tai .....Inca o zi, privesc orizontul ......Inca o zi ,mi.ai zambit subtil.....Si dragoste eu,doar am simtit......Inca o zi ,frumoasa si senina ......O zi ,atat de calduroasa ....Inca o zi, numai cu tine......Cu tine ,mereu .....La bine si la greu.....Cu tine viata ,e frumoasa .....Cu tine si soarele ....Vrea doar sa sclipeasca ......Cu tine ,sunt eu......Intotdeauna voi fi .....Cu tine ,e vis.......Unic descris......Visul cel din .totdeauna ....Visare ,indepartare ......Vise si culoare.....Te iubesc ,neincetat .....Scumpul meu ,barbat .....Te iubesc ,frumos.....Te iubesc in scris.....In ale mele randuri scrise......Iubire draga ....Te iubesc.....Si azi, iti povestesc .....De acea iubire,atat de fina ......De al ei miros de vanilie......Te iubesc divin,minunat.....Esti al meu drag,imparat......Tu,care ai fost candva un vis......Un vis ,de scris.....De asternut ,zi de zi......Te.am scris si te voi mai scrie.....Te voi iubii,frumos ca.n filme......Ca intr.o poveste de iubire......Ce mult amor ,sublim......Cu atatea amintiri ,placute ,pastrate ,arhivate......Iubite te astept ,in vise.......In lumea noastra ......Acolo unde ne este bine......Iubire,te ador......Si numai langa tine ,imi este va fi bine......Iubite ,iubeste femeia din mine ....Acea femeie care ti se daruieste neconditionat ......Care iti daruieste amorul ei ,dulce,senzual ,romantic .....Plina de atata tandrete.......Respecta ,iubirea ,dragostea .....Respecta ,tot ce nu stiai.....Respecta mai.ntai de toate ....Respecta, pe femeia de langa tine......Iubire ,te ador si mi.e atat de dor......Iubire ,din.totdeauna am vrut sa.mi fi odor......Iubire mi.e greu fara glasul tau minunat.....Iubire ,inca o soapta si un minut .....Iubite,buzele sa ti le sarut......Sa simti al meu sarut ,patimas.....Iubite ,te iubesc mult.....Iubite ,ador.....Langa al tau suflet ,vreau sa ma asez si sa mor.....Si doar eu sa.ti povestesc ....De o iubire divina ......Desprinsa din file de poveste......Amor nebun,imi esti .....Al meu indragostit .....Pana la stele .....Lasa ca vantul sa mi te aduca .....Langa al meu san ......Sa te pot mangaia .....Lasa ca mirosul tau, sa ma imbete pentru totdeauna.......Sa simt aroma ta,sa o pastrez si azi ,iubite.......Iubire ,eu te iubesc .....Demult ,din acea zi de vara ......Am tot visat ,la tine .....Si la a ta privire tampa ...Iubite nu am putut sa te uit......Amintindu.mi de acea zi.....In care te.am vazut pentru prima oara ......Ai ramas inchis pentru vesnicie ,la mine in suflet......Nu credeam ca va venii acea zi ,in care voi revedea  cu drag acea privire ,cu al sau zambet unic.......Prea tarziu am realizat ,ca esti aceeasi persoana.......Iubite,nu am putut sa uit chipul tau .....Am avut ,doar un moment de ratacire.......Am stiut doar sa preling ,al meu amor suav.....Sa te imbat cu soaptele mele........Cu ochii mei caprui.......Am stiut sa.mi desfasor ,iubirea ....Sa fac loc unui amor sublim......Sa las in urma trecutul .....Sa vad sublim ,prezentul.......Iubirea ,sa.mi duc fericirea  cat mai departe........De brat cu ea imi voi canta dragostea ......Am dragoste curata ,care strabate lumea ...E pe buzele tuturor.......E, a noastra dragoste sublima ......Iubite,val de val .....Iubirea mea pierduta.n tacere.......Iubite unde ai dus tu,iubirea ?......Unde ducem amorul nostru......E al nostru ,pentru ca suntem doi.......Iubire draga ,nimeni nu te va iubii.....Nimeni nu iti va oferii un  amoru nebun,sublim ......Care tu, l.ai cautat ani la rand.....Asa ,atat de divin .....Iubire curata ,iubite ......Te simt atat de aproape .....Te simt al meu din  zi ,panan.noapte.......Tu esti prea curtat ......Esti sublim ,emani acel amor atat de parfumat ,dulce ,romantic.......Iubire,adumi viata inapoi ...Adumi si raspandeste iubirea ......Te vreau petine iubite drag ......Si vreau doar ochii tai .....Sa.mi zambeasca ,pentru vesnicie ......Nu vreau sa.i inchizi....Te vreau ,cum nu am vrut pe altcineva ......Tu iubite,a cui esti.......A muntilor,a vailor ,a padurilor......Tu ,doar cobori coline ......Esti sufletul naturii......A iubirii......Tu, iubite rasari ,ca un luceafar de noapte......In noapte ma strigi si tu iti faci prezenta ......Da,noi flamanzi de atata amor ......Noi, preamarim iubirea.....O vom purta doar de mana .....Si la fiecare pas ,sa simti dorul......Iubirea mea draga ,imparat ,tu care domnesti imperiul......Tu doar detii universul......Iubiri eterne.......Avem caldura,atata soare.......Tu iubite ,esti minunea .....Tu si visul eternitatii......Faci pereche......Tu,amorul de aur.....Tu,barbat adevarat ....Tu si sublimul.....Care ,dainuie ......Ce pustiu e orasul......Ce pustiu si fara inimi iubitoare.......Atatea chipuri ,iubire ......Atatea suflete chinuite......Amor nebun ,din poezie......Amor conturat si desenat......Iubire efemera.....Iubire regasita .....Iubite,duma  langa tine.....Esti ,amor iubite drag.....Esti pasiune.......Esti atat de plin de mine......Esti fierbinte.......Striga.ma din departare .....Arunca.mi trupul ,in bratele tale.....E framantat de atata iubire......De atatea vise,sublime......De atatea cuceriri de tine......Iubite atatea virtuti ......In doua suflete ranite !

Niciun comentariu: