luni, 18 mai 2015

Iubire,dragoste......Bucuria de a traii.....De ,a ne indragostii .....Iubite de noi,zi de zi......Atata soare,dragul meu.....Atata mireasma imprastii ,doar eu......Iubite tu,simte al meu miros fin......Iubite ,priveste.ma frumos.......Iubite,te ador....Atat de mult ....In asta seara ,vreau sa te sarut......Sa te dezmierd din nou......Iubite, mi.e dor......Tu iubite,drag ....Tu ,cel amorezat....Ador bratele tale ....Ador privirea ta calda ,zambetul suav......Care ma indeamna ,la sarutat.......Ador trupul tau ,minunat......Te ador ,pe tine ,doar scumpul meu barbat .....Din, rai ......Te ador mult.....Vreau sa te sarut.....Vreau sa urlu ,tare.....Iubite asculta.ma ......Dragostea noastra ,nu moare .....Tu vino din departare......La a ta ,minunata floare......Vino la mine pe brate .....Lasa.te dezmierdat ,de mine.....Iubite doar langa mine iti va fi bine......Saruta.ma si.n asta seara .....Ca, odinioara ......Saruta.ma lasciv,iubite .....Saruta.ma cu patima .....Saruta.ma pasional ....Saruta.ma ,imbata.ma iubite......Iubite esti dulceata ......Esti miere ,esti primavara in tacere .......Te iubesc dragul meu......Primavara te.a adus in prag......Te.a adus sa te iubesc ......Amor unic,al meu barbat......Amor avem si foarte mult dezmierdat ,alintat iubite doar de noi......Amore,suntem doi......Amor,iubire ,imi esti print !?......Imi esti zeul din povesti......Iubite sunt numai a ta ......Iubite, primeste.ma in viata ta ......Iubite ,nu mai vreau ,nici.o clipa ......Iubite vreau ,doar sa te privesc ,sa te iubesc ......Si sa ma pierd ,in ochii tai cei verzi......Iubite ,spune.mi ,ca n.ai sa mai pleci .....Iubite ,ador sa te pot privii.....Si doar eu ,sa iti pot vorbii.....Iubite ,te port pe brate .....Iubite,imi port amorul cu drag.......Iubite,mai vreau un an sa te pot iubii......Sa pot visa ,dragostea mea dintai.....Iubirea ta ,sa o aduc ,langa a mea ,inima .....Langa sufletul meu tacut.....Iubite,n.am sa te uit ....Nu am cum......Mereu imi voi amintii .....Mereu ,iti voi scrie de aici din departare......Voi scrie a mea iubire ,mare.....Iubirea noastra suprema ......Iubirea curata ,efemera......Sentimente pure,minunate.......Dragostea noastra imbietoare......Sarutarile mele pasionale ,care vor cadea ca o ploaie......Iubite ,te iubesc ...Zilnic iti povestesc si imi repet amorul.......Zilnic de acelasi ,amor sublim sunt.......Iubite ,asculta.mi nebunia ......Si sufletu meu mare ....Asculta in tacere......Asa, nu te va durea .....Sufletul e plin de atata amor de tine ......Iubite ,spune.mi ,ca iti este bine......Esti inger ,Sfant.....Tu, care ai coborat pe pamant......Tu, care nu ai plecat .....Si totusi ai luat ,iubirea .....Ai lasat in urma ta amaraciunea......M.am zbatut ,iubite drag cu necunoscutul.....Dar am simtit ,atata amor......AM SIMTIT IUBIREA .....Ca se frange.....Am simtit dorul meu ,necontenit......Iubite m.ai vrajit .....Ai luat tot,cand ai plecat ......Ai luat singurul amor adevarat ......Mi.ai luat inima la tine.....Am ramas cu suspine......Suspine grele ,dragul meu ......Doar eu ,am stiut ce.i dorul ......Ce.i greul ,sa simti nepasarea ......Atatea doruri macinate.....Of,iubire ,drag amor.....Te am si te voi avea .....In vis ,in visul meu de catifea ....Acolo te.am imbracat cu aura mea......Esti visul meu senin.....Iubite spune.mi ,si am sa vin ......Iubite spune.mi ,ce sa fac ...Unde sa mai merg.....Sa gasesc al tau amor.....Sa.l pot iubii,sa.l pot mangaia .....Iubite ,mai spune.mi ceva,frumos .......Spune.mi ca ti.a fost dor ....De noi ,iubire .....De tot ce suntem ,noi amandoi impreuna !

Niciun comentariu: