luni, 18 mai 2015

Nu e dragoste, pe lume......Ca a mea iubire,spune......Nu e iubire ,mai mare......Ca si a noastra ,soare.......Nu e cer,fara soare......Nu e pamant ,fara a lui ploaie.......Nu e inima ,saraca ......Doar inima secata......Nu e viata ,fara moarte......Nici  dragoste pe saturate ......Nu e iarba ,inverzita si apoi ruginita.......Fara a ei mireasma ,ursita.......Nu e cald,fara frig.....Nu e frig naprasnic ,fara ger......Nu e barbat ,fara femeie......Nu exista suflete, fara a lor cheie........Nu e ,savant sa nu stie......Ce inseamna mangaierea .......Nu e lacrima uscata ......Nu e ceata......Nu exista dragoste .....Nu exista sentiment .......Nu e, admiratie......E doar compilatie.......E un univers ,mare.....Iar noi,ne invartim in ploaie......Ploaia ,lui marte........Ploaia cu surate......Si pe saturate.......Avem atata iubire,cat si fericire .....Avem de toate,iubire......Esti si ramai legenda .......Legenda ,unei dragoste adevarate ......Iubite,drag......Esti intruchipat ,in primavara ......Pe mine,iubite ma transformi in vara .......Si.n vara calda ,noi ne dezmierdam.......Te dezmierzi ,iubite in marea ta iubire.......Iubite,vezi sa nu ma pierzi .......Sa nu pierzi amorul,unic.......Vei pierde ,iubirea ,fericirea ,sublimul si nebunia........Vei pierde ,acel sentiment profund .....Nu vreau sa pierzi si sa regreti.......Vreau doar sa te indragostesti......Zi de zi de acel suflet frumos......Iubite,apleaca.ti fata .....Apleaca.te sa te sarut.......Apleaca.ti trupul,sa ti.l dezmierd ,sa te alint cu soapte fierbinti.......Iubite ,sunt aici ......In fata ta ...Iubite drag .....Vreau sa ma darui,unui suflet minunat ......Nu vreau regrete ,vreau dragoste ,fara pereche.....Vreau amor ,nebun.....Vreau ca sa.ti spun .......Amorul meu ,zilnic sa.ti fie dor .......Zilnic mi.e dor .......De al meu barbat ,minunat .........De ochii lui ,frumosi ........Iubite,lasa.ma ca sa.ti mai spun ........Pamantul ,atat de brazdat .....Pamantul tau ,e cultivat ......Ai cultivat amorul......Si ai udat cultura ,cu dorul.........Ai fugit departe ......Departe s.au aproape......Iubirea ai lasat.o ......Sa.ti danseze in noapte.......Pamantul , arat.....Cultivat ,hotar.......Amor imbatat .....Cu arome fine.....Si ai pus atata nebunie.......In urma ta ,am imprastiat .....Doar,flori de margaritar.......Si am sperat dintotdeauna .....La dragostea ta ,mare.......Dar tu iubire,m.ai lasat in urma......Cu a mea dragoste ,nebuna.......Din nou,e zi ....S.a luminat orasul nostru ,orasul iubirii .......Iar tu te plimbi ,iubite .....In suflet la mine......Legenda vei ramane .....O dragoste unica,nebuna.....Un legamant ,avem.....Noi doi si al nostru nume.......In lumea noastra ,minunata ....Plina de amor nebun .....Iubite spune.mi inca.odata ....Dorul ,unde sa mi.l duc......!?.....Tu care ai plecat .....Si mai lasat......Tu al meu barbat .....Atat de minunat !

Niciun comentariu: