duminică, 10 mai 2015

Dragul meu .....Te astept si.n asta noapte.....Din mii de stele ,tu sa rasari......Te.am chemat .....Ca tu ,sa vii sa ma dezmierzi......De a mea matase ,sa ma dezbraci.....Iubite ,vino si iubeste.ma ......Adora a mea ,nebunie......Aicea scrisa,traita doar de mine......Iubite ,regaseste dragostea pierduta.....In mine ,in a ta femeie ,minunata.......Dragul meu ,acum te voi iubii......Acum,si.n fiecare zi.....Doar pe tine ,te voi avea.....In ale mele randuri ,poezii.....E noapte dragul meu.....Langa tine sunt ,tot eu.....Langa al meu barbat.....Cu care viata o impart......Langa al meu puisor......Dupa care ,mi.e atat de dor......Voi murii,dragul meu.....De.al tau amor insetat si al meu iubit ,necunoscut.......Mi.e dor iubite drag,de tine .....Viata e goala.....Fara tine si fara a ta iubire.....Te doresc ,iubite.....Te doresc ,numai pe tine......Te doresc extrem de mult.......Te vreau numai al meu amor......In noapte te voi striga ......Sa vii langa singura ta ,dragoste.......Sa nu pleci ,iubirea mea......Si daca ai pleca ,doar cu mine de mana sa pleci......Sa fim mereu impreuna......La bine si la greu .....Tot amandoi ,iubite drag......Te iubesc,in noapte te visez.....Te ador ,scumpul meu amor......O  NOAPTE  FRUMOASA  , SUFLET  DRAG........O  NOAPTE  INSTELATA,  INIMA CALDA......O  NOAPTE  , ASA  CUM  TI.O  DORESTI  ........LANGA  UN SUFLET  MINUNAT  .......IUBITE, E  NOAPTEA  NOASTRA  .......SUNTEM  LUMINA, SUNTEM  CANDOARE , SUNTEM DIVINI , SOARE !

Niciun comentariu: