duminică, 10 mai 2015

      NU  AM  CHIP.....IN  TOATA  VOIA.....IN  PRIVIREA.TI  SA  MA  PIERD......CUM  IMI  VINE  ,CUM  IMI  PLACE  .....DRAG  COPIL  SA  TE  DEZMIERD  ......Gandul la tine m.a absorbit intr.o oarecare masura si m.a ajutat sa trec mai usor peste niste situatii.....E mai rau sa ai un necaz mare.....decat o gramada ,marunte......Cu toate astea ,,TE IUBESC ,CUM N.AM IUBIT VREODATA ,,.....Dragostea mea, unicat din fire.....Al meu barbat ,atat de minunat......Universul vietii mele......Ratiunea mea in viata .....Singurul barbat ,special din viata mea .....Domnul meu ,drag .....Nu imi ajunge o viata ,sa te iubesc .......Esti numai amor si cea mai frumoasa dragoste ,esti iubire nemarginita .....Te iubesc ,nu pot fi ceea ce nu sunt.....Stiu ca dragostea noastra este vesnica ,stiu ca  orice sar intampla esti langa mine......Daca lacrima  ar fi zambet.....Daca noaptea ar fi zi.....Daca rugaciunile ar fi raspunsuri .....Atunci, am auzii......Ceea ce ,Dumnezeu ar spune ,nu conteaza ceea ce iti spun.....Nu conteaza ceea ce.ti fac......Nu conteaza ce te invat.....O sa te tin in siguranta si puternic vei fi......Si o sa.ti fiu adapost pentru furtuna .....Nu conteaza unde este ingropat .....Nu conteaza,unde e acel vis ......Este nascut tot ceea ce trebuie sa faci ....Este sa.ti asculti inima ,sa iubesti si sa te lasi iubit.....Sa mergi inainte chiar daca drumul spre persoana iubita este plin de spini ,plini de obstacole ....In doi totul este mai usor......Atatea ar fi iubite......Si al nostru drum ,e anevoios ......Dar ,am credinta si a mea ruga ......Sa te pot iubii ,curat ......Sublim, sa te pot avea .....Iubite ,mai spune.mi ceva......In vis,te voi revedea .....IUBITE , NU MA UITA .......Vino ,dragul meu sa valsam al nostru amor ......In noapte ,sa ne plimbam .......Iubire,imi doresc pentru totdeauna al tau ,,AMOR,, !

Niciun comentariu: