duminică, 10 mai 2015

Ma uit la tine,ca la soare.......Iubite ,drag frumos......Ma pierd in a ta privire......Acum,te vreau pe tine......Te vreau si te doresc.....Iubesc ,al meu amor....Iubesc si mi.e dor.......Ador acea iubire,mare.....Ador zi de zi .....Si imi este bine......Iubite,doar langa tine.......Ador si mi.e dor.....De tine ,tu singurul meu amor......Te chem din departare....Iubite ,ma doare......Doare,atat de tare .....Doare si va durea ....A ta ,nepasare.....Iubitule ,e iara dimineata ......E alta zi ,cu soare.....Si sufletul meu ,zboara spre tine.....Sa iti simta ,amorul tau tacut.....De acolo din departare......Iubitule ,spune.mi ca iti sunt ,soare......Iubire a mea bucurie,ai culoare de lamaita......Iubitule ,te am numai pe tine.....Te am ,numai cu multa iubire......Te am si te voi avea .....Iubite,mai scrie.mi si tu ceva......Vom adormii ,iubite......In somnul vesnic patimas.......In brate unul la altul.....Si.n dimineti cu soare ,s.au cu ploaie ......Ne vom devora ,amorul care arde in interiorul nostru......Pe care il purtam si.l plimbam......Zi de zi .....Ne vom trezii,din somnul ......Care o data ,ne.a dus in astru......Ne vom trezii ,ne vom savura....Iubite ,pe mine ma vei avea ......Doar eu, iti sunt soarta .....In asta ,viata ....Ma ai pe mine,doar cu bucurie.......Iubire ,te iubesc ......Te ador si iti vorbesc din nou......Iubite ,sunt poezie......Iubite,te am pe tine.....Atat de cald si minunat ......Iubite ,va mai trece si acest an.....Si ,dorul cu iubirea .....Imi va aduce zilnic ,fericirea......Zi de zi iubite .....Iti cant ,cu bucurie ......Iti cant ,a mea iubire......In randuri si.n cuvinte sfinte......Iubite ,te.am asternut .....Cuvinte atat de pure.....In suflet la mine ,vei sta intr.un palat ....Acolo e casa noastra ....Iubire ,atat de senzuala e iubirea .....Iubite,numai pentru tine......Iubire ,te iubesc.....Iubire in dimineti cu soare .....Pe tine te zaresc.....Iubite,atat de mult  ,,TE IUBESC,,  .......Iubire ,fericire ,dragoste sublima......O voi trimite ,departe .....Sa o simti ,si.n noapte.....Doar a mea iubire ,care e plina de atata fericire.......Si toate ,cele......IUBITE  ,TE AM PE TINE .....

Niciun comentariu: