miercuri, 6 mai 2015

Esti,puritate......Esti, inserare......Esti, al meu nesomn......Se insereaza ,dragul meu.....La tine ,ma intorc mereu.....Langa al tau suflet ,sa ma asez.....Ma pierd in ale mele cuvinte.....Esti pur ,nu uita ......Ma pierd si mi.e bine.....Iubite,spune.mi ....Ca ti.e bine.....Un zambet ,doresc din partea ta ....Si sa sti,ca am toata lumea .....Un zambet ,de.o .clipa .....Sa.l pot duce departe ,in zare ....In acea  zare ,mare ....Iubite ,spune.mi ca ti.e bine fara mine.....Iubite ,ti.e dor ,dor de mine.....Amor nebun ,cutreier lumea ,doar de mana cu tine.....Iubite,sunt a ta ,iubita .....Minunata ,prin felul meu de a fi.....Iubite ,mai scrie.mi ......Sunt unica ,doar pentru tine.....Iubite mai spune.mi ceva......Amor nebun.....Tu care ma privesti si ma doresti.....Tu, care ma iubesti ,cum n.ai iubit vreodat......Iti caut trupul .....Dar vreau sa.ti simt mirosul.....Iubite ,te mai astept o zi ......Sa simt si sa primesc ,a ta iubire.....Astept odihna diminetii.....Astept iubirea ,care ma omoara .....Astept ,nesomnul din  fiecare noapte......Astept al tau zambet din zare......Te astept iubite,pe tine.....Singurul amor ,nebun....Atata senzualitate .....Atata bunatate ,dragul meu .....Atatea cuvinte .....Esti umbra trecutului.....Esti oare si luna !?......Esti al meu soare .....Esti tu iubite,duiosie......S.au minciuna !?.......Esti tu lacrima ,esti mare.......Esti ,nemarginimea .....Esti ,universul mare,in revarsare.......Esti,nor si ploaie......Esti stea ,cazatoare......Ai devenit ,nesomnul meu......Esti ,numai vis in visare .....Iubite ,esti al meu DOR mare......Atata iubire......Atatea amoruri.....Atata hrana ,iubite......Intr.o zi iubite,le vei simtii......Vei venii lin,langa ale mele ganduri sublime.....Te vei aseza incet ,langa al meu trup......Si imi vei canta ,amorul.....Tu iubite,vei fi ......Aceeasi dragoste dintai......Iubire trecatoare .....Iubire.n rasarit de soare.....Tu, ramai o floare.......Esti departe ,probabil aproape .....Esti si ramai o pasare nemuritoare.....Esti singur ,doar cu mine....Suntem aceleasi raze de soare......Suntem atat de aproape .....In lumea asta mare ......Suntem foarte aproape ,de dragostea noastra mare !

Niciun comentariu: