miercuri, 6 mai 2015

Ma voi intoarce .....Langa al tau suflet ,mare.....Voi fi a ta ,in zi cu soare.....A ta ,pentru vesnicie ....Si.al meu parfum de iasomie.....Atunci ,sa ma gasesti frumoasa ,ca un trandafir.....Pe a lui petale ,eu am sa.ti scriu.....Atunci,cand iti va fi mai greu.....Sa ma simti si sa.ti amintesti de mine ,suflet frumos.....Iubite,iubeste.ma si asta seara .....Iubite,trezeste.ma din vis.....Din visul meu .....Din acel vis,minunat .....Dar si dureros....Sangerez,atat de tare.....Vreau sa te regasesc .....Langa al meu suflet ,sa te asez......Tu, dragostea mea ....Esti al meu inceput si sfarsit.....Iubire ,te am.....Te voi avea .....Iubite ,drag.....Te voi avea pentru totdeauna ,neincetat ......Intotdeauna ,te voi atrage .....Senzuala iti voi fi.....Iubite drag ,poezii iti voi scrie ...Zi de zi ......O viata ,te voi iubii......Amor curat .....Imbatat de iubire.....Pasionali ca la.n. ceput.....Iubite ,te mai vreau ,in versuri ,in randuri si in carti......Vreau doar al meu sa fi.....Muza ,acestei iubiri fara de sfarsit......Tu esti ploaie ,esti si soare .....Esti minunat ,in povestiri......In vis ,te.am regasit si tot acolo te.am iubit si te voi iubii......Esti ,univers in vers......Preling ,a mea sarutare....Ma preling pe al tau trup ...Ca stropii de ploaie......Iubite ,assteapta.ma ,ca.m sa revin ....In fiecare noapte ,la noi in vis.....Iubite ,dojenita sunt.....Dar ,de bucurie .....Ochii umezi ,imi sunt ...Lacrima, prea mult s.a prelins .....Pe al meu obraz.....Iubite ,s.a uscat ....Lacrima ......Tu, iubite drag .....Iubit, imparat .....Las ca ploaia ,sa viseze Ale noastre trupuri goale......Iubite ,te admir si te iubesc ......De la inceput ,din prima clipa te.am dorit.....Dar nu ai vrut sa vezi ,ale mele lacrimi ascunse de dorinta ,nu ai simtit a mei fiori......A mea agitare ,mare......Te.am placut si nu mai vrut .....Dar cu toate ,eu te.am visat si te voi visa ....O,viata......Al meu vis vei fi .....Vei ramane ,acolo in .necunoscut......Iubite ,promite.mi .....Ca n.ai sa uiti ....A mea dragoste ,mare.....Iubite aici ,in.departare un suflet ....Te, are......Iubite ,aici suntem ,numai noi si ale noastre randuri ,transpuse in poezii.......IUBITE,RAMANEM DOAR NOI AMANDOI !

Niciun comentariu: