miercuri, 6 mai 2015

Te vad acolo,dincolo de nori.....Dincolo ,de soare ....Esti asezat langa luna .....Iti zaresc chipul in.departare......Iubite ,ma doare.....Ma doare a ta nepasare ......Sa iubesti si zilnic sa te indragostesti ....In mii de feluri ....Si sa.i vorbesti ,deschis.....Unui suflet inchis......Sa iubesti ,sa ramai indragostit ....Sa visezi acelasi suflet si trup ....Zi de zi.....La  acelasi suflet ,sa visezi.....Sa.l poti descoperii.....Dar,numai in vers.....Sa.l savurezi ,noapte de noapte si doar al sau chip .....Apare in.departare si aproape ,mereu.....E numai ,al meu.......Sa uit de tine ,sa ma regasesc ......Sa pot fi aceeasi fata, care am fost ......Sa mai sper la un amor,curat si minunat ....Iubite ,tu mai uitat......Sa ma exprim, prin alte cuvinte......Si sa realizez ,ca sunt ca.n filme.......Ca port,nemarginimea......Peste tot ,pe unde ma duc pasii......Sa fiu eu,cea care am fost candva......Si tot eu, te iubesc neincetat ......Si tot visez ,nu la al meu trecut ci,la prezentul care nu e.......Iubire tu, iubit numai de mine......Esti ca un print ,din noapte aparut .....In basm la mine ,asternut .......Te.ai culcat pe ale mele brate .......Esti ,iubit ......Iubite,in ale mele cuvinte ,ma regasesc si tot aici iti vorbesc......Amor nebun ,TE IUBESC .......Vreau sa.ti vorbesc si nu vreau......Vreau ,ca sa ma imbat ......Doar cu al tau ,amor......Sa zbier ,de al tau dor.....Iubite ,vorbeste.mi doar un pic.....Presara peste al meu trup......Numai iubire...Si ,,PULBERE DE FERICIRE,,.......Iubite,te iubesc......Cum n.am iubit......Iubite ramane ,ale mele randuri ,sfinte ....Pline de amor ,iubire ,fericire,bucurie .....Si acel sentiment ,profund......Ramane si ale mele vise ......Si acele, multe cuvinte........ Ramane si a mea dragoste mare.....La tine ,iubite va mai ramane si inima franta de amar si durere.......Al meu suflet ,va fi inchis ......Tu,iubite ai tinut cheia fericirii mele......Tu, ai furat zilele senine si al meu zambet .......Tu ai luat trupul si l.ai dus.......In acel necunoscut......Tu, iubite l.ai aszat langa al tau trup.......Raman ,amintiri......Atatea poze stranse in album.......Raman ochii mei ,care pentru totdeauna vor varsa multe ploi......Ramane ,amintirea mea .......Legata ,de inima ta ........Raman toate in urma mea ......Si a mea inima ,mare......Si al meu suflet ,ca o floare.....Zambetul,raza de soare........Ramane ,trupul neatins.....Ramane ,toate ,,UN VIS,,.......Un vis,neimplinit.......O poveste ,de pomenit si de povestit.....Mi.am scris amorul ,cum am stiut eu mai bine......Mi.am dus dorul ,in.departare......Te.am cautat iubite ......Ca pe o raza de soare.......,,IUBITE ,NU UITA .....E A NOASTRA ,IUBIRE ......E POVESTEA NOASTRA ,E SI FRUMOASA ......E ,PRETIOASA !.......Amor ,incununat cu mult dor........Amor,sublim si tacut......Amor,nebun,iubit.......Amor unic, e tot ce.ti spun.......Iubite ,m.ai lasa.mi a ta viata .....Sa ma scald in ea ......Sa o pot simtii .....Si al tau sarut ,pe fata mea prelins......A ta sarutare ,dulce......Iubite,a ta rasuflare ......A ta ,minunata viata ......Legata de a mea.....Iti sunt soata ,in vis......Si.n ale mele randuri ,.......In scrierile mele atat de parfumate.......Iubite ,deschide.mi poarta sa pot intra......Sa te pot saruta,si a mea inima sa o simti .....Al meu fior sa ti.l ofer in dar ......Iubite ,ramai langa al meu suflet .....Langa a mea dragoste fara de pacat .....Saruta.mi tamplele ......Iubite,acum te vad si te simt......Iubite,lasa.ma ca sa.ti spun ......Iubite,vreau sa.ti povestesc .....Acea poveste ,in care intr.un palat traieste ....O printesa si un print......Unde amorul ,se prelinge peste tot.......Unde ,gradina de flori .....Cu multe culori ......Si atat parfum care, emana .....Ale noastre flori ......Iubite ,te arunc in marea noastra de iubire.....Iti presar petale fel de fel.......Te acopar cu ale mele sarutari naucitoare......Iubite,te am si te voi avea .......Iti voi daruii ,nemarginimea ......Iubite ,drag .....Cobor privirea .....Cobor si ma ridic.....Tu esti ,al meu iubit.......Amor curat ,purtat .....Peste alte meleaguri......Peste mari si tari......As dorii ,sa te duc ....Ca sa te pot plimba ......Peste tot ,sa,ti arat dragostea mea ......De mana amandoi .....O viata ,vom fi.....Fiecare clipa ,o vom parcurge ...Doar de mana ,amandoi.......Iubitul meu ,revino.....Pe brat ,si.n asta noapte sa te asez......Sa iti pot canta ,amorul.....Al meu amor......Atat de imbibat .....De a mea iubire ,mare......Iubite ,spune.mi ca ai sa vii ......Ca sa ma asculti......Iubite,te am si te mai vreau .....Ai ras de al meu amor......Ai ras si ti.ai batut joc......Ai aruncat amorul ......Ai pariat iubirea ,ca la un joc de noroc.....Dar cu atatea ....Ai indepartat ,dorul.......Ai fost ,un trecator......Intr.o zi de iarna ....Ai fost si ai lasat in urma ta ,durere......Ai fost si ai plecat ......Ai ramas ,o minune in scris......Ai fost ,te.ai indepartat ......Ai plecat ,dar nu ai uitat.......Tu, langa alt suflet te.ai asezat......Ai uitat ai mei ochi......Care, de departe te priveau ......Si ,cu toate al meu suflet tot timpul iti vorbea ......Si.n tacere .....Era al tau .......Al meu suflet ,plangea de bucurie .....Ca uneori te revedea .......Iubite,drag ....S.a inoptat .....Iti trimit un sarut ......Prindel ca sa.l duci .....In lumea viselor .......Ca sa.l culci ......TE IUBESC ..........!

Niciun comentariu: