miercuri, 6 mai 2015

Se lasa amurgul .....Se lasa apoi si noaptea ....Se va lasa si ale mele imbratisari line.....Pline de iubire ,pasionale ....Cu sarutari lascive ,minunate .....Cu atata senzualitate ,te voi imbratisa ...Iubite ,doar vino langa inima mea ....In vis ,sa ma vezi si sa.mi soptesti iubirea ......Soapte ,minunate .....Pentru cele doua suflete ratacite......Si ,regasite ......Se vor zarii si ale noastre stele......Si noi, stralucim atat de tare printre ele.....Suntem asezati ,acolo pe bolta cereasca .....Iubite ,vom zarii lumea si continente.....Aceeasi luna va aparea .....Pe acelasi cer ....Langa noi va sta......Iubire ,nu ma uita ......Vino si cheama ,al meu suflet .....Tu, doar vino......In brate sa ma poti lua .....Iubite ,astept venirea ta si chemarea deopotriva ......Sa ma pot culca ,pe al tau piept .....Sa pot simtii a ta inima cum bate ,pentru aceasta dragoste mare......Iubite ,nu vreau sa te pierd .....Iama langa al tau trup .....Doar ,sa ma pierd.....Iubite,mi.e sete .....Dupa a ta sarutare.....Iubite ,mi.e foame .....De amorul tau ......Iubite ,din nou ma pierd......In acest mare decor......Iubite ,mereu te am ....In ale mele poezii....Pline de amor .....Pasionale ,cu mult dor ......Iubite ,te ador......Si nu pot sa adorm......Doresc ,ca trupul tau sa.l pot simtii doar eu......Doresc ,ca trupul tau sa ma incalzeasca ,mereu.......Iubite ,iar te vreau......Vreau iar, sa ma imbat .....De tine ,iubite drag ......In noapte te voi astepta ...Iubite,drag........In al meu vis ,in vers tainuit......In acelasi vis ,voi venii....Si atat de mult ne vom iubii......Iubite,fi fericit .....Ca, mai intalnit.......Cu mii si mii de soapte ,sa te iubesc si sa.ti amintesc mereu ,amorul......Mii de soapte senzuale ,sa.ti daruiesc .......Sarutari ,pasionale .....Pentru vesnicie.......IUBITE ,RAMAI PRIMUL MEU VERS SI ULTIMUL !

Niciun comentariu: