joi, 11 iunie 2015

Buna dimineata,dragul meu.....Cu tine ,odata a rasarit si soarele .....Cu tine si langa tine ,sunt doar eu.....Iubire,te voi scrie mereu......Din aer coboara ,al meu gand.....Il voi trimite ,agale.....Spre bratele tale.....Sa te ajunga ,pe tine ...Scumpul meu barbat.....Agale s.au nu ....Iubite tu,spune.mi ....Alege intre iubirea mea  si fericirea ta ....A ta sunt pentru vesnicie .....A ta ,astazi si maine....Iubite coboara cortina ....Iubite ,esti a mea singura melancolie .....Din diminetile frumoase ......Si ale noastre nopti albastre.....Ador,ador a noastra nebunie.....Cuplat esti ,cu a mea iubire....Legamant avem si in zarea mare ....Acolo dragul meu ....Te pot regasii ,numai pe tine.....In infinit vom duce .....A noastra nebunie ,iubirea si fericirea.....Iubite,ma ai  doar pe mine....Imi surade ,soarele si astazi .....In marea noastra de iubire ....Iubite,s.a scaldat in nebunie......Si a noastra fericire.....E fericire,implinire....E dragoste sublima.....E doar a noastra ,mare involburata si cuminte.....Esti nebunia mea ,zilnic simt doar dragostea....Esti vie ,pasare maiastra .....Esti ,doar a mea bucurie revarsata in ploaie......Vei fi minune ,in fiecare zi .....Esti al meu soare ,fierbinte si multe alte bucurii......Atatia fiori,multi si dor.....Atatia oameni in jur.....Chipuri plapande....Si multe minuni.....Sarutul meu ,sa.l tatuez as vrea.....Sarutul meu ,pe pagina ta .....Ascunde.mi sarutul ,in palma ta .....Iubite ,un amanunt ....Nu uita ,dragostea nesamuita ....Data drept ,ca un dar divin.......Te ador si te iubesc.....Te ador si ma topesc .....Cu tine,de toate vorbesc.....Ma topesc de dragul tau ......De tine,suflet drag.....De minunea care mi s.a aratat......Te iubesc curat ,atat de minunat.....Frumos ,galant.....Pe tine te am ....Numai cu iubire....Pe tine,te am cu multa bucurie......Tu iubite,esti plin de fericire.....In fiecare noapte,ma preling pe tine.....Las amorul sa alunece pe trupul tau......Ating suav ale tale buze.....Dulci si aromate.....Iubite,te doresc .....Pentru totdeauna.....A ta voi fi azi ,maine si poimaine......Iubite,m.ai cucerit.....De dimineata.n. noapte.....Si te.am avut ...Cum n.am avut si n.am iubit pe nimeni......Curat,sublim ca in poveste......Iubite,ma ai pe mine.....Sunt a ta iubita .....Sublima ,efemera.....A ta sunt pentru vesnicie......Te iubesc ,iubite ....Pentru totdeauna.....Atat de firav ,imi esti iubite.....Te iubesc,numai pe tine.....Al meu barbat ,atat de minunat.....Privesc intotdeauna si tac.....Te privesc ,scumpul meu barbat.....Al meu esti ,acum aici in scrieri......Al meu vei fi ,in toate ale noastre anotimpuri......Tacut,romantic ,senzual......Mi.e dor de toate dragul meu.....Mi.e dor,de trecutul in doi......Asa cum mi.e dor de soarele arzator......Mi.e dor si plec.....Si las in urma mea,acea privire coplesitoare......Eu,doar te.am imbatat cu a mea iubire mare......Esti atat de cald,iubite......Atat de fierbinte,tu iti prelingi amorul.....Peste trupul meu rece.....Voi fi zana ta ....In asta viata ,dar tu iubite doreste.ma si astazi ....Cum m.ai dorit si azi.noapte.....Te voi urma in eternitate....In suflet voi pstra amorul ,pe care l.am purtat si.n asta viata .....Nu voi alunga nimic ,ce poarta al meu suflet......Voi venera iubirea,atat si fericirea .....Te voi imbraca cu a mea bucurie ,sclipire mare......Si iti voi canta ,pentru vesnicie  ...A mea dragoste,mare......Te voi alinta .....Cu soapte divine ,te voi adormii.....Si te voi lasa ,in somnul vesnic patimas.....La mine pe brate ,te voi aseza.....Si iti voi daruii,toata iubirea ....Sublima ,romantica si tandra .....Asa cum iti va placea......Iubite,toata voi fi a ta ......Iubirea ,fericirea ,sublimul si nebunia....Senzualitatea si amorul.....Toate ,le port impreuna cu dorul......Dorul il vei cauta .....Pe ale tale brate calde ,il vei purta......Iubite mai stai .....Nu pleca,ramai numai langa dragostea ta ......Si o alta zi ,a inceput .......Iar dragostea mea ,nu a incetat .....Te va urma pretutindeni .....Iubirea mea ,nu a incetat sa iti arate ....Cat de mult te place....Cat de mult te iti simte lipsa.....Cu tine iubite drag,totul prinde culoare si sens......Iubire ,departarea mi.a arata ce inseamna dorul ...Amorul si dragostea curata....Cu tine ,am totul....Esti atat de minunat ....Esti suav ,iubitor si atat de dezmierdat .....Ai fost visul meu dintai ....Ai fost realul intruchipat si matasos......Ai asternut amorul......In sufletele noastre ,purtam aceasta minunata floare,,IUBIREA,,.....Trupul tau ,minunat si placut.....Iubite spune.mi ca nu ai sa ma uiti.....Amor ,atat de senzual.....Si astazi te astept ,sa.mi dai iubirea .....Sa iti simt iubirea calda.....Astazi ,sa.ti fie ziua mult mai minunata decat ieri......Sa poti simtii ,a mea iubire .....De acolo din departare.....O zi ,frumoasa ,nu prea calduroasa.....Sa fie racoroasa ,asa ca inima ta !

Niciun comentariu: