joi, 11 iunie 2015

~~IUBIREA DIVINA ~~

Ajuta.mi  astazi ,Doamne  sa ma accept asa  cum sunt ....Ajuta.ma  sa .mi accept mintea asa cum este si toate emotiile ,sperantele si visele ....Personalitatea mea UNICA .Ajuta.ma  sa.mi accept corpul asa cum este,in deplina sa frumusete...O fi atat de perfect !?.....Curata.mi ,Doamne ...astazi mintea de toata otrava  emotiilor negative  si a judecatii de sine ,astfel incat sa pot trai in pace si iubire.Fa ca iubirea pentru mine insumi sa fie atat de puternica incat niciodata sa nu ma resping si sa nu.mi sabotez fericirea si libertatea  personala .Ajuta.ma sa ma iubesc si sa ma accept fara sa ma judec...pentru ca daca ma voi judeca ...ma voi gasi vinovat si voi incerca sa ma pedepsesc...Prin puterea iubirii de sine ...fa ca toate relatiile mele sa fie bazate pe RESPECT.....Ajuta.ma sa ma eliberez de nevoia de a le spune celorlalti ce sa creada si cum sa fie....Ajuta.ma sa accept si sa.I iubesc pe oameni asa cum sunt ...fara sa.I judec pentru ca daca ii voi judeca ...ii voi gasi vinovati ....si voi dori sa.I pedepsesc ....Ajuta.mi ,Doamne ...sa iubesc neconditionat tot ce ai  creat ...pentru ca daca voi respinge ceva creat de Tine  ,pe Tine te voi respinge....Ajuta.mi ,Doamne ,astazi sa incep o viata noua ....Bazata pe puterea iubirii de sine....Ajuta.ma sa.mi  explorez viata ...sa.mi  asum riscuri si sa ma iubesc neconditionat .....Fa ca inima mea sa se deschida catre iubirea la care am DREPTUL ....astfel incat sa fiu izvor de iubire oriunde as fi  si cu orisicine ...!

Niciun comentariu: