joi, 11 iunie 2015

Toata viata ,fara sa stiti   ati interactionat cu spiritul divin ......Pentru a crea iluzie.....Visul vietii voastre....V.ati nascut mari magicieni si ,avand darul acesta ,al magiei ,v.ati creat o poveste ,personala ...Asa cum si eu, la randul meu am facut......In aceasta poveste exista sute de personaje .dar in principal ,povestea este despre voi.....Celelalte personaje  doar va ajuta sa va justificati interactiunea cu spiritul divin......Tacerea interioara ,acel spatiu dintre ganduri ,este locul din care puteti urmarii crearea diferentelor ....Imagini care va permite sa stiti totul si sa va vedeti lucrurile sub forma alegerilor multiple.....Aceasta este inceputul visului si,din acest loc va puteti directiona visul asa cum doriti......Nimic nu este imposibil,pentru viata......Viata are putere sa creeze orice,fara limite ...Si intrucat voi sunteti viata ....Tu, acel suflet cald ,gingas si atat de tandru......Putem schimba ca prin magie visul vietii.....Atunci cand dobandim aceasta perspectiva putem sa ne comutam priza de constiinta de la mintea rationala .....La adevarata sa realitate...... Crezi ca as putea ,sa imi schimb ,visul !?.....Sa pot ,sa aduc realitatea ....In acest prezent de nicaieri.....Raman oare in al meu vis ....Plin de culoare ,de magie ,de pasiune,de fantezie traita la maxim......Nu numai ca este posibil ,dar este chiar usor sa il modific la VOINTA !

Niciun comentariu: