luni, 20 aprilie 2015

Al meu suflet...Il impart cu tine...A mea iubire ....Am s.o pastrez....O,voi duce departe....Unde  voi putea si cata putere voi avea ...Te voi adora...Acolo undeva ,te voi avea....Iubite ,nu ma lasa....Iama.nbrate si dezmiarda....Al meu suflet....Inima pastreaz.o la tine ,langa al tau suflet....Iubite,vorbeste.mi de iubire....Iubire a ta sunt si maine....Azi, te iubesc.....Maine, te voi adora....Poimaine ,cu siguranta te voi saruta.....Si zilnic ,tot asa....Inima si sufletul meu....Vor fi doar a tale.....Pentru ca tu, esti si ramai iubirea mea dintai.....Iubite saruta.ma....Iubite,inunda.ma ......Iubite,ne vom zambii.....Atat de tare ne sorbim....Noapte de noapte ....Ne iubim.....Avem atatea nopti.....Fierbinti..Atatea lacrimi cristaline....Iubite,te am pe tine....Iubite ,drag.....saruta.mi sanii...Iubite,al meu trup sa.l savurezi.....Iubite,spune.mi ca ma iubesti.....Amorul meu,in cuvinte te astern.....In randuri sfinte ....Te pastrez.....Tu doar viseaza.ma mereu.....Iubite,nu uita....Suntem ,TU SI EU....Iubite,ale noastre inimi si atatea juraminte.....Iubite ,nu uita si scrie.mi cate o scrisoare...De acolo din lumea mare......Iubite,vino si arata.mi A ta ,dragoste mare.....Iubire suntem doar noi......Iubite,a ta sunt doar EU...Iubirea ta,sublima......Iar tu, iubirea mea......Amandoi ,vom fi pentru totdeauna DOI.....Iubite drag, vino in brate .....Si lasa.mi iubirea.....Si lasa.ma ,sa te iubesc.....Numai cu aura si matasea mea......Ca sunt toata ,doar a ta....Iubite,cucereste.ma ....Sa fiu doar a ta.......Iubite,esti al meu.....Barbat ,atat de minunat .....Noi,am nascut iubirea .....Noi, am cucerit singurul imperiul....Noi, detinem frumosul si universul.....Sublimul, e tot al nostru.....Ma cuceresti cu felul tau....Si imi arati doar dorul ......Care e atat de greu.....M.ai cucerit iubite .....Cu noptile de amor.....Iubite,vino ca mi.e dor.....Iubite,avem tot......Ce n.am avut......Iubite ,eu te.am vrut .....Si tu ai vrut ....O dragoste de neintrecut......Iubite,lasa.ma inca o data .....Mainile sa ti le sarut.....M.ai lasa.ma iubite drag....Bratele sa ti le ating.....In brate la mine sa te tin.....Iubite,te iubesc cu dor si foc.....Iubite,lasa.ma sa mor......Ca tu ,doar esti ......Singurul meu amor !

Niciun comentariu: