luni, 20 aprilie 2015

Noi doi,pentru totdeauna....Acum si maine.....Noi doi.....Suntem acum....Ce n.am putut fi ieri.....Dar vom fi,probabil.....In viitor....Tot,ce nu am putut fi in trecut....Acele doua suflete ,senine ...Acele ,doua inimi atat de fine .....Zambim amandoi.....Zi de zi suradem imprejurul.....Suntem frumosi ...La suflet marinimosi.....Si atat de dragastosi.....Doar noi vom fi .....Tot ce nu am putut fi candva.....Frumosi ,sublimi .....E tot ce ne.am dorit ....Iubite,zambeste.....Zi de zi ,ca tu detii ....Toata fericirea ...In ochii tai privesc si vad atata bucurie ,splendoarea ta ....Cu care ma privesti si imi vorbesti......Inlatura nesiguranta .....Si prinde in brate ,fantasma.....Sunt a ta ....Sunt miracol in viata ta.....E tot ce ti.ai dorit.....Si ce ti.a lipsit ....Ani la rand......Sunt a ta mireasma ,atat de colorata si atat de parfumata.....Iubite,regaseste.te.....In ale mele randuri....Culege din paradisul nostru .....Atat florile si cuvantul.....Salcamii ,sa.i lasi sa infloreasca.....Cuvintele mele sa rasara.....Pe fiecare ram,iubite......Atatea zile si nopti.....Atatea zambete ascunse.....Atatea rasete ,prelungite....Auzi,iubite ?......Eu, te aud ....Te si ascult.....Ascult tacerea ta ....Care m.a atras in necunoscut.....Te aud si te simt atat de fierbinte......Arde sufletul in tine....Doar cand imi pronunti numele.....Arde tare trupul cand ma simti  ,fierbinte....Langa tine......Atatea zambete ascunse.....De mine simtite.......Atatea rasete in oglinda ......Dar acolo te vad pe tine......Iubite ,cucereste sufletul meu....Presara doar miere ,nu ploi ......Voi fi pentru totdeauna ,numai a ta ....Al meu vei fi ,in cuvinte si.n vis.....Iubite,alearga ,si imbina tot....Iubite al meu sa fi si peste ani.....Iubite,sa,ti fie bine si drag de mine....Sa simti dorul care te cuprinde in fiecare ceas.....Acel dor nebun.....Si nu lasa amorul.....Sa intunece iubirea.....Si nu lasa a mea dragoste ....Sa se usuce.....Las.o in brate la mine ....Ca ii este bine.....Ca doar eu,ii dau iubire......Hraneste ,dragul meu amorul.....Hraneste numai, zi de zi.....Iubeste aceasta fiinta......O viata ....Iubeste.o ,nu o lasa sa piara ......Esti al meu amor sublim .....Iubite,te iubesc .....Zilnic am sa.ti povestesc de amorul meu....Ca te vei plictisi s.au nu....Eu tot,am sa.ti vorbesc .....De iubirea mea frumoasa .....De a mea ,mireasma ......Atat de sublimi suntem.....Si doar in cuvinte .....Iti pot spune......Ce trist e fara tine......Eu,care am atata nevoie de tine......Iubite,mai stai o clipa.....Nu pleca.....M.ai lasa.ma ,langa tine ......Macar un ceas s.au o clipa......M.ai lasa.ma ,langa dragostea ta .....Ai ochii atat de frumosi si atat de tristi ,iubite ....De atatea lacrimi cristaline ...Varsate pentru mine......Ai tot ce mi.am dorit....Ai o raza de soare.....Care imi incalzeste ,al meu trup.....Tresar la fiecare cuvant al tau.....Tresar si ma scald ,in necunoscutul tau......Imi esti tu ,doar acea raza !?....S.au esti un soare ...!.......Ramai aici s.au in trecut.....Ramai,dar nu fugii....Ramai ,langa cea mai mare dragoste a ta ......Ramai,in viitorul meu......Ramai,dar nu pleca......Mai stai......Tu,sa fi secunda din viata mea ...Ceasornicul vietii mele ...Esti singura busola ,dupa care ma ghidez......Esti pamantul pe care calc.....Esti cerul unde voi ajunge ...Tu, doar sa fi al meu ....... Tu, barbat atat de necunoscut sufletului meu.....Iubite drag,iubite ,imi placi......Iubite,spune.mi ce sa fac.......Amorul unde sa mi.l duc ....Ca sa pot sa mi.l culc.....Odihna vesnica sa o gasesc .....Si doar in brate la tine ,sa poposesc.....Lumineaza.mi inima ,iubite .....Atrata.mi fericirea ....Arata.mi nebunia....Excita.mi simturile ......Descopera ,tot ce n.ai descoperit .....Dar nu uita ,IUBESTE.MA ,SUNT A TA .....PENTRU TOTDEAUNA DRAGOSTEA MEA !

Niciun comentariu: