luni, 20 aprilie 2015

S.a lasat seara, dragul meu.....Amurgul odata cu ea.....S.a asternut peste orasul nostru.....Orasul iubirii,a singurei iubiri de poveste.....Un oras,atat de gol ,,sufleteste,,......Te atrag iubite ,doar eu.....Doar pe mine ma astepti in prag.....Te atrag cu cuvinte.....Atat de senzuala iti pot fi....Romantica ,in poezii....Iubitoare, in fiecare zi .....De toate sunt ,pentru tine.....Pasionala ,minunata ...Doar pentru al tau suflet.....Tu,al meu barbat .....De nustiu unde ....Revino in bratele mele.....Ca doar ele ,te va umple cu atat de mult amor ....Te voi sufoca ....Cu iubirea mea.....Nemasurat e timpul nostru.....Nu mai stim de zile si nopti....Am sperat ,am visat la o dragoste minunata ,unica in toate....Te iubesc atat de mult ....Lasa.ma sa te sarut si tot sa.ti povestesc ......Lasa.ma sa te sarut,fruntea sa ti.o simt....Atata respect ,atata dragoste ...Plini suntem de noi .....De a nostra dragoste unica......Atat de minunat e totul ......Iar eu, singura mireasa a ta ......A ta, pentru vesnicie.....Singura femeie ....Eterna ,doar a ta .....Iubim atat de sublim si iarasi ne indragostim.....De toate si de tot.....Atatea lacrimi iubite.....Sterge.mi lacrima de cu ziua.....Nu lasa sa o acopere noaptea.....Lasa.mi amorul si dorul....Lasa toate ,sa iti daruiesc....Ma daruiesc eu,toata .....Acestei mari iubiri.....Vreau sa te tin, de cu seara ....Pana.n dimineata .....Sa lasam amorul.....Sa zburde .....Pe pajistea inverzita ,sa iti simt amorul .....Pe campuri de flori.....Pline de atata culoare....Acolo unde sunt macii si florile multicolore ....Vreau sa primesti brate de flori ,in ele sa simti parfumul meu....Ti l.am pastrat pe al tau ,in vis.....Vreau fericirea ta .....Vreau tot ,ce poti da......Te vreau ,doar pe tine .....Numai  pentru mine .....Dulceata mea e unica .....E doar a ta .....Tu vei avea ,parte de ea....Te iubesc ,ca o nebuna .....Mereu ,vei sta ....Numai tu , in dreapta mea.....Pentru totdeauna, ma vei imbratisa .....Ca doar eu, iti voi fi nevasta ta .......Ma vei duce departe....Acolo unde vom fi ,doar noi......Iar eu te voi urma ,iubirea mea......Ca tu esti singura ,mea dragoste......Noi ,ne vom iubii si ne vom indragostii zilnic ....Unul de altul ......Iubite, iti doresc o noapte frumoasa ....Langa dragostea vietii tale .....Langa unicul amor ,pe care l.ai descoperit langa mine .....Eu te.am invatat sa iubesti ....Cu mine ,ai invatat dragostea sublima .... Dragostea adevarata .....Zilnic ,ne nastem si murim .....Zilnic ne indragostim si ne vorbim.....Zilnic ,TU SI EU !

Niciun comentariu: