luni, 20 aprilie 2015


Astept noaptea,dragul meu.....Astept sa rasara stelele ......Sa ma pot ruga......Astept iubirea ta .....Voi sta de veghe .....Dragostea mea .....Astept sa vii.....In brate, tu sa ma tii....Tu singura mea dragoste....Tu amor ,nebun....Pe brate la tine ,sa ma pun.....Sa ma dezmierrzi .....Sa ma iubesti.....Si sa.mi soptesti.....Ca tu,ma iubesti.....Vino dragul meu.....In brate sa ma tii....Dragostea ta,doar sa o simt ....zi de zi....Dragoste,vreau sa.ti vorbesc.....Atatea am de spus....Iubite drag,amorezat.....Avem o iubire de impartasit....Esti amor ,curat.....Iubeste.ma ,eu te iubesc....Dezmiarda.ma in noapte ,mereu.....In zi, iubeste poezia......In noapte ,sa ma iubesti pe mine......Si tot asa ,ca ne va fi bine.....Imi esti atat de drag....Scumpul meu barbat.....Imi esti sanctuarul meu....Un zeu ,venit de la Dumnezeu.....Esti inger ,iubirea mea .....Esti soare,esti luna .....Esti de toate .....Le cuprinzi pe toate,doar pentru mine.....Suntem binecuvantati .....Doar de Dumnezeu destinati....Detinem un amor sublim.....Avem doua suflete divine.....Avem de toate ,ne avem pe noi.....Avem soarele de partea noastra ....Avem luna, care ne poarta a noastra cununa.....Avem atata iubire......Unde esti ,iubite .....Asculta.mi glasul si poartal departe ....Ascundel unde doresti.....Eu, voi inchide ochii.....Ii voi deschide usor.....Sa te zaresc pe tine ,puisor.....In fiecare noapte ,te visez.....Si tot eu, iti povestesc .....De noi, iubite De.al nostru amor ....Atat de sublim ,unic,frumos.....De.a  noastra viata ..Care ar fi fost extrem de minunata....Iubite asculta.ma .....Acum si.n noapte.....Asculta.ma iubite .....In taina ......Acolo ,doar eu iti vorbesc .....Asa ,cum te si iubesc.....Acolo suntem noi.....Acolo si pentru totdeauna ....Vom fi doi.....Dragul meu ,revino ....Numai langa mine.....Iubite ,te voi astepta ...Pana la terminarea timpului.....Amorezata sunt.....Doar de tine.....Iubitoare ,doar a ta ...Dragostea mea......Pentru o viata ....Sunt,toata dragostea ta.....Vreau sa.ti simt trupul.....Lasa.ma iubite sa il dezmierd.....In taina noptii mele.....Lasa.ma iubite doar a ta sa fiu....De dor iti vorbesc ....De atata drag,ma daruiesc.....De atata ,dragoste de tine plang.....De iubire ....De fericire....De atat bucurie ....Toate pentru tine.....Suntem atat de diferiti....Suntem frumosi .....Iubesc ,ceea ce sunt langa tine .....Iubesc ,ca te iubesc ....Iubirea mea !

Niciun comentariu: