luni, 20 aprilie 2015

Te strig,dragul meu.....Sa sti, ca in noapte ....Te voi astepta ....Doar eu....Vino ,in brate sa ma iei....Vino si povesti sa.mi spui...Sa.mi povestesti ,dragostea ta.....O dragoste atat de mare....Ca in fiecare zi ,doar eu iti scriu....Cate o scrisoare....Iubesc si mereu ma indragostesc....De aceeasi muza, draga.....Din povesti desprins,ca tu esti un print......Din visul meu atat de clar.....Cu tine viata ,vreau sa mi.o impart.....Cu tine ,dragul meu....Cu tine,mereu.....Atatea flori ti.as daruii ....Sa simti iubirea mea dintai.....Atatea lacrimi de dor....Atatea vise ,dragul meu ....Atatea zambete iti daruiesc....Ca stiu ca ma iubesti....Atatea amintiri,iubite......Atatea scrieri .....Iubirea mea ...Ti le.am daruit ,fara sa.mi dai nimic in schimb.....De toate iti daruiesc.....In fiecare zi .....Sa iti amintesti de ele....Sa iti hranesti al tau suflet,cu ele.....Atat de mult ,te iubesc.....Zilnic iti daruiesc....A mea iubire.....Nu am nimic altceva.....Decat iubirea....Sora ,cu singuratatea.....Am o iubire curata ...Am de toate .....Amor si atatea sarutari ......Mult ,asteptate .....As urla ,daca as putea.....Pe fiecare drum ....Aparut in calea mea.....Ti.as presara ,doar dragostea mea....Dragostea mea ,atat de minunata .....Si imiresmata ,cu lacrimi....Sunt lacrimi dulci,iubite.....Amare ,au fost....Dar s.au dus.....Si cad, una cate una .....Pe palma ta ,iubite.....Tu prinde.le pe toate .....Si fa din ele ,perle nestemate.....Fiecare lacrima de.a mea......E placerea ta ......Fiecare ,lacrima de.a mea ....E scrisa ,acolo undeva.....Fiecare lacrima ,care s.a prelins ......Pe al tau obraz.....Pe al tau trup.....Iubeste.o iubite......In fiecare zi sa te darui ,acestei mari iubiri......Iubeste.ma in fiecare zi ....Dar nu ma alunga ....Ca fac parte din tine .....Impartim acelasi suflet .....Iubite ,drag....De la tine .dragoste .....De la mine ,tot ce nu ai avut......Fiecare clipa scursa ,iubite .....Langa tine.....E doar ,fericirea mea.....Pe ea o gasesc ,sta si imi vorbeste ...De trecut ,de prezent si in scurt timp imi va vorbii de viitor.....Cu tine ,sunt si voi fi ....Cu tine imi impart visele ......In randuri asternem iluziile ...fanteziile .....Minunile ,fara de care nu am sti trai...Nu am sti scrie povestea.....Lasa muzica ,sa te conduca ...In noapte ,doar ale mele soapte sa.ti rasune .....Sa.mi chemi sufletul ....Sa.i spui ce dor nebun,pastrezi in suflet.....Sa.i spui ,ca si maine vei fi aici....In fiecare zi ....Doar tu, cu mine vei fi....Niciodata nu ma vei parasii....Si daca ai face.o real ....Tu, doar sa sti .....Ca oriunde vei fi....Te  voi urmarii....Ma vei simti ,peste tot ....Ca doar eu,iti voi putea purta noroc.....Am fericire si multa bucurie.....Departe suntem, s.au aproape .....Departe ,dar niciodata separati.....Noi,vom duce dorul in lumea larga ,departe ...Tot mai departe ......Iubirea noastra curata ....O iubire care e scrisa ,intr.o carte ....O carte ,unde e povestea noastra !

Niciun comentariu: