duminică, 26 aprilie 2015

E primavara ,iubite drag......Atatia fluturi care zboara ......Care se aseaza ,pe noi....Pe ale noastre suflete frumoase.....Ei, zburda din floare in floare.....Pe tine s.a asezat si ti.a demonstrat amorul sublim .....Pe care doar o data in viata il simti......Iubirea mea de catifea.....Iubirea mea ,draga .....Iubit imi esti si imi vei fi.....In ale mele scrieri ,proze ,poezii......Iubite ,mai stai un minut .....Sa pot sa te sarut ,sa simti iubirea mea mare.......Iubite ,te ador si.n ploaie......Si.n soare te voi iubii....Pe pajisti de campii......Iubite ,m.ai stai si nu clipii......Iubite,spune.mi poezii......Poezii de amor si pline de culori....Pline de amor ,sublim imi poti fi iubite......Si astazi ,ma minunezi cu al tau zambet ....In care eu, ma pierd......IUBITE ,MA MA IUBESTI !?......E primavara ,iubite.....E primavara ,mea......Si totusi e primavara, in viata mea.....E vara fierbinte.....Tu, esti toata dragostea mea......Esti ,tu peste tot.....Esti a mea culoare .....Esti albatros......Esti viu ,doar pentru mine.....Te afli ,doar in suflet la mine....Privesc si ma minunez.....Vorbesc de tine si apoi scriu ....Te scriu iubite drag.....Acele povesti ,unde doar tu te regasesti.....Esti muza mea .....Esti doar o poveste .....Esti lacrima de.a mea ......Prelinsa ....Tu ,totusi esti doar un vis ....Doar o poveste......Ma regasesc aici......Intre randurile mele.....Aici vei fi mereu.....Pentru mine,ceas de ceas.....Aici vor cadea ....Atatea lacrimi ,cristaline.....Aici,si vorba grea.....Va fi consoarta cu vorba buna......Si tot aici ,raman ....Eu, pentru tine......Aici te voi scrie.....Tu,al meu iubit.....Care ai rasarit.....In a mea poveste.....Care m.a invaluit ,cu al sau mister......Iubite drag ,ramai pentru totdeauna .....Langa al meu suflet ,minunat si pur .....Raman a ta poveste de amor ....Care va ajumge pe buzele tuturor !

Niciun comentariu: