duminică, 26 aprilie 2015

Unde suntem....TU SI EU!?...Iubire calda ....Iubire infernala .....Iubire minunata .....Asta esti tu .....Cauta.ma zi de zi .....Amorul meu sa.l simti.....Iubite ,vino langa dragostea ta.....Eu,doar sa.ti pot canta ,iubirea.....Sunt ca un fluture pe umarul tau....TU PROTEJEAZA.MA MEREU......In versuri,intr.o poezie.....Iubite sa te am pe tine.....Sa te pot asterne......Pe hartie......Ramai al meu iubit ,necunoscut.....Ramai ,dar nu te uit......Ramai ,al meu soare zi de zi.....Ramai ,si luna mea dintai.....Ramai ,in anii viitori.....Ramai ,acelasi print sublim.....Din basm sa mi te scot ....Nu vreau ....Nu pot......Ramai,dar nu pleca .....Ramai si doar iubeste dragostea  mea.....De tine ,sa ma satur .....Nicicand ,iubite drag.....Nicicand nu as putea sa.ti spun ,,PLEACA,,.....De tine ascund orice ploaie .....Si las ca soarele sa.si faca de cap.....Iubite arata.mi amorul.....Pe care mi.l daruiesti .....Zi de zi ....Acele trairi......Iubite si dorul e mare .....Iubite mai sadeste.mi o floare.....Amore drag,si sfant.....Amor ,imi esti pe acest pamant.....Amor in culori deschise.....Amorul care e scris de mine.....Orologiu s.a oprit ..Fericirea mea ,la tine a venit.....Si a poposit si va poposii pentru vesnicie.....A venit sa.ti spuna ,si astazi ,,BINE AI VENIT ,IUBITE,,......Sa.mi  spuna si astazi ,ca dragostea ta.....Ramane ,langa a mea ....E pentru un timp lung......E, pentru eternitatea ta ....Langa a mea ......Iubite asculta.ma .......Asculta.ma si nu zi nimic......Lasa ca dragostea ,sa vorbeasca.....Ea , doar sa simta fiorii.....Si altceva nimic....Sa lasi ca pasiunea ,doar sa ne invaluie amorul......Iubirea ta sa fie ,,NEMURITOARE POEZIE,,.....La fel iubite ,cum esti TU CU MINE .....Amor nebun ,copile.....O floare de cais....Esti tu ,cel care m.ai scris......Tu ,iubite...Tu ma inebunesti......Tu,amore doar tu esti cel care imi vorbesti......Aceleasi, randuri .....Aceleasi, vise.....Aceleasi, cuvinte scrise......Tu amore ,imi esti singurul luceafar.....Un nufar atat de pur.....Tu ,iubite la fiecare ceas.....Imi spui ,iubita mea.....M.ai stai ,iubite drag.....Sufletul meu esti ,tu......Tu esti ,suflet intreg.....Esti ce nu am visat ,in trecut.....Si totusi te.am avut......Esti ,povestea mea nemuritoare......Esti, balsamul ,noptilor tarzii si.n noapte....Esti acelasi mister......Esti acea gradina imbietoare.....Esti ,plin de parfum si de mister......Esti al meu barbat ,iubite......Atat de colorata e gradina,iubite....E plina de flori ...Doar pentru NOI.....Atat de minunata pot fi eu.....Doar langa tine ,infloresc iubite drag......Langa tine dragul meu.....Langa al tau suflet de ne.ntrecut ......Iubite te astept ca sa.ti vorbesc ....Amorul sa ti.l daruiesc .....Doar tie ,acelui barbat din povesti.....Iubite lasa.ma sa te iubesc si azi ......Iubite,duma in extaz......Iubite ,unde e amorul tau ....Care e atat de unic.......E doar al meu !......Iti iubesc aerul.....Si cerul plange pentru noi ,iubite drag......Iubite,povesteste.mi mereu.....Povestea noastra .......Acolo unde ne regaim ,dor TU SI EU !

Niciun comentariu: